Parit dippi-kuvat, eli taas on se oletettu traktorin kuljettaja toiminut matkustajana. Tässäkin taas nähdään miten edellä aikaansa tuo traktori on ollut, vasta nyt alkaa automaattiohjaukset tulla maatalouskalustoon.
Eka dippi, viimeistä vetoa (syvän) sarkaojan varressa, pääsi voimalla takapyörä lyömään tyhjää ja penkka petti alta. Siinä vähän telmiessä lopputulos oli se, että myös keula tipahti ja sen jälkeen etupää oli etuakselin varassa:
Tuli myös dipattua keula:
Muutoin tuo olis voinut olla ihan tehtävissä, mutta keulan hinauslenkki oli vastapuolen penkassa ja kytkinkoppa makasi penkalla. H.lvetin liposaa savipeltoa ja tästä kohdin oli jo useamman päivän ajettu yli. Sitä kun voimaa ja vauhtia riittää niin kävi pieni *luisk*.
Eka dippi, viimeistä vetoa (syvän) sarkaojan varressa, pääsi voimalla takapyörä lyömään tyhjää ja penkka petti alta. Siinä vähän telmiessä lopputulos oli se, että myös keula tipahti ja sen jälkeen etupää oli etuakselin varassa:
Tuli myös dipattua keula:
Muutoin tuo olis voinut olla ihan tehtävissä, mutta keulan hinauslenkki oli vastapuolen penkassa ja kytkinkoppa makasi penkalla. H.lvetin liposaa savipeltoa ja tästä kohdin oli jo useamman päivän ajettu yli. Sitä kun voimaa ja vauhtia riittää niin kävi pieni *luisk*.