Kevari teinille

Viestiketju:
Kevari teinille

Kuinka lie nuo tehottomat A1 kevarit mahtaa kestää maantie-ajoa kun siellä mennään käytännössä ainakin 100 rajoituksella koko aika tuppi nurin että edes pääsee sitä suurinta sallittua
No tavallisen matalaviritteinenhän tuo on. Siinä omassa yamahassa tais olla 20tkm mittarissa myydessä, eikä mitään oiretta moottorissa. Jos olis ollut joku +30 hp laite, ainakin mäntä olis ollut ajankohtaista vaihtaa, ellei olis jo leikannu.
Täysiä kuitenkin ajettiin aina.
 
Päivitetään tämäkin ketju. Ratkaisuksi päätyi uusi Yamaha NT. Käytettyjen hinnat suhteessa uuteen on jotain käsittämätöntä.
 
Päivitetään tämäkin ketju. Ratkaisuksi päätyi uusi Yamaha NT. Käytettyjen hinnat suhteessa uuteen on jotain käsittämätöntä.
Kyllä se silti varmaan itse myydessä vähän kirpasee kuin paljo on hinta laskenu :leveahymy:
 
Kyllä se silti varmaan itse myydessä vähän kirpasee kuin paljo on hinta laskenu :leveahymy:
No tuossa oli töissä meidän prätkäasentajan (n. 20 v. kokemus eri merkeistä) kanssa puhetta, että vaikka on nelari, niin 20000 km kohdilla kannattaisi vaihtaa mäntä noihin piikkeihin ihan varmuudeksi, ainakin omaansa vaihtaisi. Ja merkistä riippumatta öljytilavuus on n. 1 l, niin on hiton tarkka huolloista, ovat paljon rikkoneet koneita huolimattomalla huollolla vähilläkin kilometreillä. Arpapeliä on käytetyssä, onko joku huolto jäänyt väliin. Öljynvaihtoväli on 3000 km, käytännössä kannattaa useamminkin vaihtaa. Sitten renkaat ja ketjut/rattaat, ym., niin maksaakin 3 vuotta vanha/20000 km ajettu pyörä enää tonnin vähemmän kuin uusi. Ja myydessä uudesta saa sen tonnin enemmän. Eli +- 0 on käytännössä tilanne.
 
Viimeksi muokattu:
Takaisin
Ylös