Tai olla juurikin noita, mitkä mulla purkaantui 340 Pollessa 10 km ajolla.Näissä on kelkkapuolella ollut samaa tautia, varsinkin just silloin kun valmistaja vaihtui. Vanhat oli Carlislen tekemiä, uudet Timkenin.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tai olla juurikin noita, mitkä mulla purkaantui 340 Pollessa 10 km ajolla.Näissä on kelkkapuolella ollut samaa tautia, varsinkin just silloin kun valmistaja vaihtui. Vanhat oli Carlislen tekemiä, uudet Timkenin.
Ne on kaikki samalla lailla leikattu riippumatta merkistä mutta jos narut karkaa niin liimaus on pettänyt silloin.onkohan nuo leikattu vinoon narut tulee ulos 5 hajonnu pisimmällä ehkä 500km huonoin alta 20km ja totaallinen tuho narut variaattorin välissä
Narut kiertää hihnaa aavistuksen vinosti pitkin hihnan selkää, en ole vielä nähnyt variaattorin hihnaa joka olisi aivan hihnansuuntaisilla langoilla tehty. Poislukien halvimmat hihnat joissa on kangas tukirakenteena selässä. Ja kokoonpanoliimauksesta riippuu näkyykö langat hyvin vai ei.välillä narut näkyy välillä ei kumpiko heittää narut vai leikkaus
Hienoja koneita...Tässä oikein Terri tonnin fani. On kolme suomen siisteintä 1020 samassa pihassa!
![]()
Myydään Terri - Nettikone
Nettikoneessa on 10 ilmoitusta kohteesta Terri. Meiltä löydät metsäkoneet, maatalouskoneet, nosturit, työkoneet, vaihtolavat ja kuljetuskaluston.www.nettikone.com
Mun on vissiin pakko kohta siirtyä talviteloihin, kun kesätelat on niin loppu. Pitää kyllä madaltaa reilusti ja kaventaa, kun nuo on yöileveät telat.Hienoja koneita...
Paljon muutoksia on tehty jos noi on 1020 koneita. Pyörivä istuin on yhdessä kuvassa tasaisella lattialla.
Talviteloilla ei tee kesällä mitään muutakuin paljon ongelmia saa aikaiseksi nimimerkillä kokemuksia on...
On mullakin noi talvitelat varastossa mutta tarvis kans kaventaa jos meinaa käyttää. Oliko mulla kerran ne paikalla mutta toistakertaa ei.Mun on vissiin pakko kohta siirtyä talviteloihin, kun kesätelat on niin loppu. Pitää kyllä madaltaa reilusti ja kaventaa, kun nuo on yöileveät telat.
Yhdet normilevyiset alumiinitelat on ja ylileveät rautatelat. Niitä rautateloja vois kokeilla kaventaa ja madaltaa. Sillein vinoon leikkais, että reunalla olis n. 20 mm rarjaa ja keskellä vaikka 40 mm. Saattais vielä kääntyä kesällä ja silti pito riittäis talvella. Nuo kesätelat on kyllä ihan loppu, kaikki sisäraudat pitäis vaihtaa ja hihnat. Ulkoraudat on aikanaan uusittu, kun kuluivat puhki, mutta ovat Latukone Oy:n teettämiä rautoja. Ne on pokattu muutaman asteen yli, eli kapenevat ulos päin, niin eivät puhdistu, kuten alkuperäiset. Noihin ottaa jäätierat, kun on sentti lunta ja eteneminen loppuu siihen.On mullakin noi talvitelat varastossa mutta tarvis kans kaventaa jos meinaa käyttää. Oliko mulla kerran ne paikalla mutta toistakertaa ei.
Remmit vai koko telat finaalissa?Mun on vissiin pakko kohta siirtyä talviteloihin, kun kesätelat on niin loppu. Pitää kyllä madaltaa reilusti ja kaventaa, kun nuo on yöileveät telat.
Raudat kuluneet puhki ja remmit lahot.Remmit vai koko telat finaalissa?
Remmeihin olis voinu apuja löytyä mut rautoihin ei.Raudat kuluneet puhki ja remmit lahot.
Ulkorautoja on periaatteessa, juuri nuo ylikantatut, missä pito on murto-osa alkuperäisestä, myös kesällä, kun tykkeutuvat. Mutta sisäpuolen ohjuriraudat pitäisi kaikki uusia. Rätit on kuljetinhihnaa, mutta nekin pitäis jollain rei'ittää. Ei onnistu ihan kotikonstein sillein, ettei tela kierrä. Puolen millin heittokin kertaantuu, että tulee kymmenien millien heitto.Remmeihin olis voinu apuja löytyä mut rautoihin ei.
Se rauta lie jotain parempaa laatua joka pitäis varmaan soirosta painaa rullien läpi muotoonsa?
Mitä terästä ne on ja miten lämpökäsitelty? Tavan poralla on turha yrittää porata. Sähän noita vissiin joskus teit...kantilla menee
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.