Terri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja borg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Karako siellä rupes vuotamaan? Täytyykin pitää eräpusseja kyydissä, jos sattuu vuotamaan joskus.
Joo pullautti tossa kelassa olevan kikkareen pois ja löysin sen ekalla kertaa. Ja toisella kerralla en. Alkoi vuotaa ja hävitti paineet myös takavedosta. Ei sen jälkeen päässyt mihinkään ilman takaveto.
Metallinilmasimella löysin kikkareen ja rautalangalla sain pysyyn paikoillaan.
Ja vuosihan se senkin jälkeen.
Sain puut ajettua ja nyt palautan koneen kotio.

Vähän muuttuivat kuvat, enkä oikein ehtinyt valmiiksi piirtääkään, kun @MaxiSami jo leikkeli ne valmiiksi.
On se vaan mahdoton työstämään. Kiitos siitä!
Täytyy heti huomenna käydä hakemassa, kun näin äkkiä leikkeet valmistuivat!

Aisan_kokoonpano.webp

Höh, on mullakin äidin puolelta tullutta savolaisverta, mutta en osannut piirtää enenpää mutkia. MaxiSami vetäs kyllä ihan viivoja pitkin :p

Täytyy puomia jatkaa. Ei ylty edestä keräileen. Hydraulikytkennät onnistu, vaikka epäilin sarjanipan toomivuutta.

20250403_153148.webp

Kyllä mä oon nähny ku oikeet mettäkoneet menee kuormatila edellä ja tavaraa noukitaan siinä kyytiin....

Kyllä mä oon nähny ku oikeet mettäkoneet menee kuormatila edellä ja tavaraa noukitaan siinä kyytiin....
Ne koneethan nyt kuuluukin ajaa silleenpäin.
Tuo Terri voi olla asiana ihan vähän eri, kun ei ole kärryssä vetoa, eikä ajolaitteet ole sijoitettu siihen suuntaan.

Eikä ne ajokoneet välttämättä edes pysähdy kertaakaan, kuormanteon aikana.

Ne koneethan nyt kuuluukin ajaa silleenpäin.
Tuo Terri voi olla asiana ihan vähän eri, kun ei ole kärryssä vetoa, eikä ajolaitteet ole sijoitettu siihen suuntaan.

Eikä ne ajokoneet välttämättä edes pysähdy kertaakaan, kuormanteon aikana.
Takaperin yleensä ajan Terrillä, ei ole ongelma. Kopillisella olisi, mutta tuo avomalli on hyvä peruuttaa, seisten oikealla astinlaudalla.

Se on sillon ihan ok vauhdissa lappaa jos on oma hydepiiri ajolle kokonaan. Bruunetissa esim. Toimivat ihan erikseen. Jos on vain 1 pumppu niinku tuossa 860 valmetissa niin se huonontaa kuormaajan toimintaa ja lämmittää öljyä vähän enemmän vaikka onki LS systeemi. Lisäksi valmetissa ajon ollessa päällä kouran kääntöliike kääntää runkoniveltä eli kuormaus ei lainkaan onnistu.

Joo ja kyllä traktori-kärry yhdistelmät kans pysähtelee, mutta ainakin kaks ajokonetta oon nähny kotipitässä että kone liikkuu koko ajan, tosin hiljaa mutta liikkuu., tosin sekin riippuu kuskista, toinen kuski joka on yhdellä koneella niin ei aja sillä koko aikaa vaan pysähtelee kuormatessa.
Tapansa kullakin...

Runkonivel on tosi kaukana. Riittää kun kääntää nokan sivuun niin kuormaimella pystyy ottamaan ajosuunnasta, etuvaunun vierestä.:peukku:

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin