Janski
Latvassa lahoa.
Googleta ”Terra heat mat”
Joo löytyy kyllä vaikka mitä. Eilen kolusin kaikki nurkat periaattella mulla on joskus ollu lämpömatto mutta keles tieten minä käärme terran mukana pistin sen menemään
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Googleta ”Terra heat mat”
En nyt mene nolla budjetilla mutta tilasin tommosen https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/nelson-garden-53-x-22-cm-lampomatto-lampoalusta-lammitin
Tuskin siinä mitään säätöä on. Arvio paljonko tommosta multapenkkiä 20W lämmittää. Avoin tila.Mihinkähän ton maton lämmön säätö perustuu ku kehuu Max 29 asteiseksimullan lämmittävänsä. Mulla faunaboxit siinä päällä ja lämpömittari niin mittari näyttää 43 astetta. Nyt ne boxit on 5mm irti siitä matosta etteivät nyt ainakaan sula saatana. Onko toi sitten vaan ihan ilman mitään säätöä. Niin ja se lämpömittari on tommonen vanhan aikainen huone lämpömittari ja vaan siinä maton päällä että paljonko on sitten todellinen lämpötila
Jos se on ptc-vastuksella niin kuin itsesäätyvät kaapelit, niin lämpötila voi olla aika epämääräinen. Ideana kun vain on, ettei se kuumene liikaa. Lopputulos riippuu siitä, millaisesta mömmöstä kone on sen vastukset pruutannut. Joka taas riippuu siitä, mitä tehtaanpaappa on sinne tuuttiin kaatanut.Mihinkähän ton maton lämmön säätö perustuu
Tossa oli valssit ihan sileät ei toki kiiltävät. Kaura siitä meni silleenki ihan hyvin läpi mutta herne vaati himpan uriaYhdelle tyypille aikoinaan litistyskonetta piti tehdä, se toi jostain suorat sileät valssit. Sanoin ettei noi oikein skulaa siinä hommassa, otti herneen nenään ja sano et tekee ite.
No teki, manas että ei oikein toimi, Ei kai kun ihan sileet kiillotetut valssit.
Sanoin et vie amikselle, siellä on höylä, höyläävät uria niihin valssseihin, no itseasiassa sorvissa painoivat työkalulla rasterikuvion. Sitte meni vilja läpi.
Toiselle tehtiin viljan-herneen murjoja kahdesta isosta hammaspyörästä, menee muute hernekin melko liukkaasti läpi.
Silee viel menettelee mut jos on niin kiiltävä et kuvansa näkis nii silloin ei oikein toimi..Tossa oli valssit ihan sileät ei toki kiiltävät. Kaura siitä meni silleenki ihan hyvin läpi mutta herne vaati himpan uria
No sepä se ku se lamppu on siellä kipon sisällä ja niin ylhäällä ku mahdollista. Lampun alla on just optimaalinen lämpö mutta ötökkä joutuu sitten lämmitteleen altaan pohjalla eikä jonku kiven ym päällä niiku luontaisesti tekee. Suurin ongelma tosiaan on se että koko kippo lämpenee liikaa ku kuitenki päällä on vielä akvaario valaisin missä 2 kpl 18w loisteputkia. Toisen putken vois laittaa päivänvalo lediksi mutta toinen on uvb valoa tuottava putki niin sen pitää olla. Muuten laittaisin loiste valaisimen alle lasin niin se vähän helpottas mutta ku se lasi ei päästä tota uvb valoa läpiVoiko lampun etäisyyttä mitenkään muuttaa, saisikohan sitä tehoa niinkin vähennettyä?
Kävin paikallisessa sähköalan liikkeessä kyselemässä niin hetihän sieltä löyty himmennin. Minä olin semmosta potilailla varustettua kattelemassa niin mulle tuotiin käteen ihan Bluetooth yhteydellä toimiva 25€ kiitosSen pitää olla puoli vuorokautta päällä. Ötökällä pitää olla Terrassa paikka mihin mennä sapuskaa sulatteleen. 40°c pitää löytyä lämpöä. Ongelma on vaan se että ku terra ei kylmemmästä päästä sitten sais olla yli 27° niin ainut vaihtoehto on pudottaa tehoaTermostaatti ohjaamaan lamppua.
Ehä minä ikinä muista totaMenemäs kyseiselle sivulle Crome selaimella, klikkaa kolmea pistettä ja etsi kohta Käännä sekä klikkaa sitä.
Menemäs kyseiselle sivulle Firefox selaimella, klikkaa kolmea viivaa ja etsi kohta Käännä sivu sekä klikkaa sitä.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.