Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Nyt olisi peilit paikoillaan.Noniin osarattaassa käyty ja mukaan tarttui.
Peilit
Käyttötunti mittari
Kompuran ilmansuodatin
PYYHKIJÄN SULKA!!!
joskus taas huomenna aamusella viettäisi hetken aikaa Volvon kanssa...
Juu kovasti jo opeteltu ja oppinut jo kattoon mihkö tulee virtaa ja osaa jopa vähän kattoa ohmejakinNyt vaan harjoittelemaan sitä yleismittarin käyttöä![]()
PYYHKIJÄN SULKA!!!
Kyllä tämä on vähän jo arveluttavaa että tuleeko hiplattua liian hyväksi ja räjähtää totaalisesti eka reissulla joku paikkaNyt liikutaan kyllä jo ihan sumeilla sektoreila, voin kokemusasiantuntijoida, ettei näissä tämän tyypin koneissa kuulu olla ehjää sulkaa, kone on rikki jos on ehjä![]()
Mulla eilen sama ilmiö osarattaalla ihmettelin sulkaa ompa veikiän värinen myyjä tuumasi että joo siinä on semmoinen suoja päällä ota poies ennen käyttöäSulasta mieleen.
Työpaikan likellä kalliolouhoksella pyöräkonetta ajaa tuttava ja siihe oli käyneet laittamassa pyyhkijän moottorin ja uuden sulan , no soittaa ja sanoo että tää vaikuttaa vähä omituiselle että sulka ei ota yhtään mitään lasista ja se on erikoisen värinen... eiku paikalle kahtomaan jotta onko edellisellä remonttiporukalla jääny jotain huomaamatta , otin sulasta sen suojakuoren pois ja sanoin että vika on korjattutais keretä melkein päivän sillä muovisella suojakuorella levitellä eestaas hiekkaa lasilla.
Kuuluisikohan niiden maskissa olevien valojen kenties olla peruutusvalot?
Nyt täytyy kyllä huomauttaa ettei 4300 pääse siihen huoltoaseman eturiviin, 4600 voi tulla piikkipaikalle.Ai saakutti olipa mellevä eilen ajella vanhus vihdoin kotia tuiskussa.
Moottorin lämmöt pysyi kuin nakutettu puolivälissä tienpäälläkin
Pyyhkijä pelasi näki ajaa, valot toimi niinku kuuluu.
Kyllä nyt passaa talvi taasen pörryyttää ja pukkia lumia poies edestä.
Vielä kun loppuisi tämä ainainen köyhtyminen ja saisi uudet renkaat ja pikku auran keulaan voisi ylväästi nenä pystyssä ajella volvolla kylänraitilla.
Kyllä se lämmin on mutta helposti tosiaan se moottorin lämpö laskee jos homma kevenee ja sitten lämppärin teho laskee nopeasti. Yksi mikä näissä vanhoissa on, niin kannattaa katsella ajatuksen kanssa että kaikki letkut on oikeissa paikoissa ja mahdollise turhat letkut on tulpassa eikä kierrätä nestettä termarin ohi.Kyllä vain vaikutti syylärin puhdistus termostaatin vaihto yms hinkutus huolto ja nestevuotojen tukkiminen.
Eilen lumihommissa käyty.
Tietä myön tuli siirtoa noin 80km
Pari mökkitien pakkausta omkt pihojen aukasua ja takaisin kotia.
Lämmöt pysyy loovassa ja moottorissa justii puolivälissä ei yritäkkää nousta.
Tieten nyt ei sitten hyttä lämpene niin hyvin ku aiemmin.....
Onkos nämä ollu kuin kuumia hytästä noin niinku normaalisti????
Olisiko kenno tukossa vai pitääkö alkaa ilmawebastoa suunittelee kaveriksi.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.