ford4000 vm74 "ajamaton"

2xford4000

Kansalainen
KK Plus ADpack
täytyy nyt tännekin laittaa jotain kertomusta kun taas tul yks 4000 mäelle. velipoika osti naapurista tän helmen joka tiedos ollu mut nyt tul myyntiin ensimmäiseltä omistajalta vm 74 ajettu 440tuntia! ja pitää paikkansa. aina tallis asunu. ei ajettu talvisin. käyny viimeks 2000 luvun alus. olen silloin käynyt ilmaamassa kun loppu löpön saanti kun tankis roskaa.. konetta tuskin oli ikinä kummemmin pesty ja tietysti maalipinta kärsinyt vanteissa ja lokareiden sisäl.. mut muuten ku uus. vanha mies ajellu joten jotain naarmua ja oven saranaa näkyy korjatun sekä maskian kulmaa mut muuten löytö.. kaikki alkuperäset kirjat ja esitteet mukana. 100h huolto oli tehty mut luultavasti sen jälkeen ei muuta.. vielä ei olla käynnistetty ku laskettiin joka propusta litkut pois.. pesun jälkeen.. tankki on tänään pesty ja uudet öljyt kaadeltu. vesipumppu pitää vaihtaa oli reilu välys.. lienee johtuvan vähästä käytöstä.. varmaan laakeri hiukan jumittanu ku seissy ja sit taas ajeltu ni tullu välystä.. ei ollu vielä vuotanu, nesteet oli hyvän vihreät lienee vuodelta 74... huomen jos uus pumppu ja sit ruuvaa kasaan niin vois aatella käyntiin kokeilua.. mut täys huolto siis ennenku käyntiin.. ku nyt kaikki öljyt ja sakat pohjil ku eui muuta ku hinattiin kotiin.. renkais pintaa mut ikä tehny tehtäviään eli halkeamaa on.. täytyy muistaa huomen kuvata lisää..
http://ford4000.kuvat.fi/kuvat/ford4000+vm+74/
 
no mul edelleen 2kpl 4000 mut nyt on velipojallakin sit 2kpl.. yhteensä 4 siis +7000 joka ois myynnissä.. täytyy yhteiskuvaa ottaa ku saa tän viimisen ajoon.. alkaa olee jo komee rivi..
 
Voortit on toisaalta kiinnostanu aina enempi ja vähempi. Kymppisarjan vortsonit näppäriä ja tavallaan tuttuja kamppeita nuoruusvuosilta kesähommista. Ehkäpä tämän hetkinen huipentuma sinisen ovaalin parissa on vimpan pääle laitettu 8830 , toki siitä aikaa jo paljon , olisko ollu -05 tai -06 kesän pääsin nevalla semmosta komentamaan. Oli se mahtavaa Funkilla pykältää kasitonnisen valmetin jäliltä.
 
Emmää oikeen verkuukaan, kun siin per(keleen)kinssi....

Ja toisaalta paljon mukavampia laiteltavia ja rakenneltavia nuo eturungolla olevat koneet ( nuffi, DB ja vanhemmat vallut), saa värkin pidettyä edes hinauskunnossa ( pois pajasta jos homma venyy muutamaksi kuukaudeksi ) , vaikka kone olisikin poissa......
 
Tuota projekti -54sen lohkoa ei kasata enää sähkö- eikä sikakittiliimalla..... Ja on PÄRKINSSI .....
 
Tuota projekti -54sen lohkoa ei kasata enää sähkö- eikä sikakittiliimalla..... Ja on PÄRKINSSI .....

Tarkoitin alunperin bmc.eetä lohkovikoineen. Tuossa 54.sessa lohkon poreet ja mahdolliset vauriot tulleet luetun/käsitykseni mukaan ns.heitteille jätön vuoksi.
 

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista!

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Samankaltaisia viestiketjuja

Takaisin
Ylös