Nuffield 3dl

Liukunapa

Kansalainen
Hei,

Olen pitemmän aikaa seurannut foorumia, mutta nyt tuli eteen asia jota on kysyttävä. Eli Nuffield 3dl onko syöttöpumpun akselissa irto kiila, vai onko se koneistettu akseliin? Otin pumpun ja koplingin irti enkä saanut asiasta täysin selvää.
nuffi.webp

Tuo jakopään puoleinen käyttöakselin tumppi, siinä on erittäin hieno ja taajahampainen booritus käsittääkseni.
Tsekkaan ku meen pajalle, hallin puolel ku on pari ketjujakopäisen jakopään koppaa irrallaan purkumoottoreista.

Itse syöttöpumpun nokka-akselissa on kyllä kiila - periaatteessahan sitä kysyttiin....

Viimeksi muokattu:
Tuo jakopään puoleinen käyttöakselin tumppi, siinä on erittäin hieno ja taajahampainen booritus käsittääkseni.
Tsekkaan ku meen pajalle, hallin puolel ku on pari ketjujakopäisen jakopään koppaa irrallaan purkumoottoreista.

Itse syöttöpumpun nokka-akselissa on kyllä kiila - periaatteessahan sitä kysyttiin....
Siis tuo koplinki on päässyt pyörähtämään akselin päässä ja nyt se on sileä ja ajoutukset ovat sekaisin.

Viimeksi muokattu:

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin