Näpsän ja kirkkaan oloinen mittari. Välityksistäkö tuo repii vaihdetiedon? Ja toimiiko se miten hyvin/luotettavasti?
Ei. Eturattaan yläpuolella oleva anturi piti vaihtaa. Siinä on vaan tieto (metallinen ”nasta”) vapaalle. Mukana tulevassa on kaikille vaihteille myös. Asennus oli todella yksinkertainen. Mittarin johto menee siihen punaiseen liittimeen josta ECU resetoidaan. Vaihdeanturi on yhdellä pultilla kiinni.
Piti syyskuussa monkeyn saapua, eikä ole vieläkään mitään hajua missä satamassa se jumittaa, vai onko kontti tippunut mereen. Lähtenyt kuulemma on ajallaan.
https://www.nettimoto.com/skyteam/manki/2770088 Jaksaa liikuttaa möhömahaakin. Teinköhän nyt pyhäinhäväistyksen... En kadu!
Tietääkö ketään mistä voisin varastaa virran naville? Eli johto (väri) johon tulee virta kun virrat pistää avaimesta päälle. Esim takavalo ym…
Etuvalosta vaikka. Kitaco myy jopa rosvojohtosarjaa etuvaloon josta voip ottaa usb laturille yms sähköt.
Tuolta sivuposken takaa mieluiten. Sinne johdot vedin. Meinasin että jos joku tietää suoraan johdon värin, niin ei tarvis alkaa ite mittailemaan/tutkimaan…
Ei vielä tähän hätään, mut on sitten valmius jos puristukset tai iskutilavuus joskus nousee. Seuraavaksi nokka ja ECU. Jos sais rikki tuon viime kesän ennätyksen 100km/h tasaisella selkä suorana
Tuli mitattua kytkinjousia. Vakiot 1300km ajetut, uudet EBC:n ja uudet Kitacon. EBC:t 50% alkuperäisiä käytettyjä jäykemmät ja Kitacot 100%. Jousen pituus mittauksessa vaakan mukaan säädetty, ei sama kun asennettuna mut erot tulee selviksi jousien välillä.