Daihatsu Rocky jahtiauto

Viestiketju:
Daihatsu Rocky jahtiauto

Tällainen on jonkun traktorissa mutta kai noita ideoita voi toteuttaa auton nokassakin. Se vaan että jos toi aura tökkää johonkin niin siinä hyvin äkkiä tipahtaa leegot kojelaudalle.


Pihalta kun rauhallisesti lumia putsailee niin tuo törmäys ei liene niitä suurimpia murheita. Katos kun nykyäänkin voi perunamaata viel kyntää niin hitaalla vaihteella et rattori pysähtyy auran kären löytäessä isomman kiven ja sitten nostolaitteella varoen, veto päällä nostaessa kivi pyörähtää pintaan ja voidaan kuskata pottupellon laiale
 
KAikkia puskulevyn kippauksia ja jousituksia...
Seitketluvun puolivälissä Lahdessa oliko 700 Vallulla auraaja löysi jalkakäytävältä reilusti koholla olleen kaivonkannen ja itsensä lasin läpi konepellistä kimmokkeen ottaneena nurmikolta.
Saattoi jonkun verran kaupungille maksaa...ainakin seuraavan päivänä oli kaivuri paikalla kantta alentamassa....
 
@aaretti vieläkö Antsalla on bj:n keulassa aura .Miten se on kiinni toki se mahtaa olla ihan hydraulinen tavanomaista hienompi systeemi

En ny ihan 100% oliko tästä kyse mutta ehkä :Häh:

Näyttäs tuppisovitteelta puskurinläpitte

upload_2022-12-8_11-29-25.png


 
Jotakin tuontyyppistä etukiinnitystä mää silloin ihan alkuun ajattelin aatoksissani.
 
Olipas hauska ajella tällä kaupungilla tänään. Ihmettelin joka liikennevaloissa jotta miksi nuo kaikki muut vaan sutii paikallaan eikä mene:D
 
Joko Rockyn kyljessä on pieniä Villisian kuvia , joiden ylitse vedetty ruksi ?
Kuin hävittäjissä tuhottujen vihollisten koneen tai tankin kuvia .
 
Ottaa huomenna tämäkin huoltoon, öljyt ja putsari ainakin. Ja etupään nivelten rasvaus.
Jokohan kesärenkaat tähänkin...
 
Se on sitten itä/kaakoisrajan alkuasukkaiden ihan oma valinta, jos kesäsliksejä nyt jo alle haaveilee.
Tääl lounaiskulmalla ei ole ainakaan vielä ihan suositeltavaa moinen toimenpide ......
 
Kyllä tos on kundit alkaneet hiihtoliiton hyväksymien talvirenkaiden tilalle alkaneet vaihtelemaan uusia suvikumeja, tosin ainakin toisella tietämälläni ajoja on vain asvaltilla, toisen ajot on kauppareisuja ja nekin pääasiassa asvaltilla. Tää viimenen oli saanu smurffeilta kirjallisen kuitin renkaiden tarkastamisesta, ku yli kakskytä vuotta vanhoissa Nokialaisissa oli alle milli kulutuspintaa....
 
Se on sitten itä/kaakoisrajan alkuasukkaiden ihan oma valinta, jos kesäsliksejä nyt jo alle haaveilee.
Tääl lounaiskulmalla ei ole ainakaan vielä ihan suositeltavaa moinen toimenpide ......

Kylätie on soralla ja päätiet kuivia. Senku ajelee. Ja noi Rockyn nastat on roskiskamaa, varmaan Duelerit pitää jo paremmin ..
 
Aikanaan Hiluxilla ajoin useamman vuoden läpeensä Nokian Rotiivoilla. Niissä on hiutaleen kuva kyljessä, eikä tässä Tavastehus-korkeuksilla ollut koskaan mitään ongelmia. Turha niiden renkaiden kanssa on alvariinsa jumpata.
 
Jeepissä oli nyt koko talven Kokriitin AllTerrainit. Lumella niillä kyllä pärjäs, mutta vesijääkeleillä ei tointanut kyllä ajaa. Jos olis kunnolla lamelloidut ja pehmeästä kumista tehdyt maastorenkaat, niin ostaisin, mutta sellaista en vielä ole löytänyt.
 
Viimeviikon loppuna tuli ajettua G mersulla ja Ford Rangerilla pitkiä vetoja ja sanonmpa vain etteivät ole asfaltilla kovinkummoisia ajo ominaisuuksia omaavia. Kummassakin oli kyllä mielestäni ylisuuret karkeat gummit.
 
Viimeviikon loppuna tuli ajettua G mersulla ja Ford Rangerilla pitkiä vetoja ja sanonmpa vain etteivät ole asfaltilla kovinkummoisia ajo ominaisuuksia omaavia. Kummassakin oli kyllä mielestäni ylisuuret karkeat gummit.

Eipä ne sinne ole tarkoitettukaan.
 
Viimeviikon loppuna tuli ajettua G mersulla ja Ford Rangerilla pitkiä vetoja ja sanonmpa vain etteivät ole asfaltilla kovinkummoisia ajo ominaisuuksia omaavia. Kummassakin oli kyllä mielestäni ylisuuret karkeat gummit.
Nyt sä kyllä loukkasit pahasti kahta uskontokuntaa...että voortti olis auto ja mese joku remiumimerkki....:rotfl::rotfl::rotfl:
 
Takaisin
Ylös