Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
....tai siis minä yritin kusettaa muitaKusettaa yrittävät...
....korttireklamaation tein tänään ja just sain sen peruttua.
vähän vähemmän hätäsempi![]()
meinasin jo saada tuotteen mutta rahtari ei vissiin löytänyt ovikelloa
Eikös se Vikingfjord enään muuten kallistu?Kahotaan mitä sitä tulee , tilasin muutaman pullotunkin Alibabasta.
Eikös se Vikingfjord enään muuten kallistu?
Tämäkin saapui kun vaan malttoi odotella.
Milloin tää oli tilattu? Ihan kuriositeettina, mulle pitäis olla pari pakettia tulossa Suomesta ja vaikka oli varastokamaa, niin ei liiku kusti...Tämäkin saapui kun vaan malttoi odotella.
ei liiku kusti...
Lähes 6 viikkoa...Milloin tää oli tilattu? Ihan kuriositeettina, mulle pitäis olla pari pakettia tulossa Suomesta ja vaikka oli varastokamaa, niin ei liiku kusti...
No en mä tiedä vielä... Esim. Verkkokauppa.com sanoo, että tilaus on lähetetty ja posti sanoo, että odottaa pakettia... Pari vuorokautta ollut pattitilanne. Eilen lähetin kyselyä verkkokauppaan. Yleensä vaan syy ollut kustissa...Ja varmasti kustista kiinni?
No en mä tiedä vielä... Esim. Verkkokauppa.com sanoo, että tilaus on lähetetty ja posti sanoo, että odottaa pakettia... Pari vuorokautta ollut pattitilanne. Eilen lähetin kyselyä verkkokauppaan. Yleensä vaan syy ollut kustissa...
Joo, yleensä verkkokauppa.comin kanssa ei ongelmia ole ollut.Mulla tuli 9:30 tänään ovelle kaks verkkokauppa.com tilausta (lähetetty eilen) ja yks isompi muusta firmasta Tampereelta, lähetetty maanantaina (tämän lähetyksen toinen kolli tuli jo tiistaina).
Jonkun verran tullut verkkokauppa.com:sta tavaraa viimeisen parin kk sisään ja ainoat ongelmat on ollut "lähetyksessämme on ruuhkaa" viestit verkkokauppa.com:lta suoraan - ja tuosta 1-2vrk viive.
No olisin nyt vieny sen sinne postiin, jos ne sitä odotti...Posti näytti odottavan pakettia joka oli mun työpöydällä...ilmotus siitä kuitenkin tuli ihan postin oman järjestelmän kautta...
Niih, tavarat vaan enste päkitsistä pois, ja vie sen laatikon niille hukattavaksi.....No olisin nyt vieny sen sinne postiin, jos ne sitä odotti...
Nyt on paketti ategon kyydissä ja tänään pitäis olla noudettavissa.Samoja havaintoja tuosta verkkokaupan toiminnasta viimeaikoina, eli ikäänkuin lähetetty mutta postilta ottaa homman noteeraaminen sen 2 vuorokautta. Liekkö ajavat isommalla ategolla mutta harvemmin![]()
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.