Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Kuparipilli olisi antibakteerinen ja kestotuote.
ALIn kauppa kyllä toimii. Pesee nykyään Ebayn 10-0 homman sujuvuudessa. Paketti tulee tullin läpi mutkitta ja maksutosite tuotteesta on selvä ja yksiselitteinen.
Näytä liitetiedosto 88807
Mulla on vielä aika pieni otanta, mutta on tullut tullin läpi niin, etten ole asiakkaana edes huomannut. Siellä Alin tiedoissa on kyllä seuranta ja päivät, jolloin on tullissa käsitelty (katsellut jälkeenpäin).Tuleeko tuolta niin että posti voi tehdä tullauksen?
Mulla on vielä aika pieni otanta, mutta on tullut tullin läpi niin, etten ole asiakkaana edes huomannut. Siellä Alin tiedoissa on kyllä seuranta ja päivät, jolloin on tullissa käsitelty (katsellut jälkeenpäin).
Eli käytännössä homma mennyt niin kuin ois naapurista tilannut.
Ovat tulleet yleensä Matkahuollon kyydissä ilman mitään tullituhertamisia. Helppoa kuin heinän teko.Tuleeko tuolta niin että posti voi tehdä tullauksen?
no pitihän se tehä tunnukset.Pitääkohän sitä sitten tehdä tuonnekkin tunnukset.
eBay on tosiaan hiukan takkuillut, liekkö vaan väli aikaista kun kesällä ja vielä syksylläkin paketit kulki, mutta nyt on takunnut.
no pitihän se tehä tunnukset.
Mulla on kahdetno pitihän se tehä tunnukset.
Ei yhtäkään sähköpostia tullut asian tiimoilta. Mutta itse tuote tuli ja nopeasti tulikin, niin pitää olla tyytyväinen. Ja vielä oikeaan toimipisteeseen. Nyt en siis pistänyt omaa, oikeaan postinumeroa vaan sen postinumeron/osoitteen, jossa toimipistekin sijaitsee.Ihmettelin, kun tein reilu vuorokausi sitten tilauksen ja ei vieläkään tilausvahvistusta tullut. Nyt kun aloin asiaa miettimään, niin mahdoinkohan laittaa sähköpostiosoitetta mihinkään
Kun joku bugi oli, kun täytin käsin kaikki osoitesarakkeet ym. Mutta kun äsken kirjauduin sisään, niin kyllä se tilaus siellä näkyi olevan sisällä ja lajittelukeskuksessa.
Nooh, kaipa se sieltä tulee.

Huomasinkin, että tuo aikaraja voi olla ihan joku muu kuin 90 päivää.Itsellä lokakuussa tilattu paketti vielä matkalla, meinaatko ettei enää voi tehdä disputea? Siinä on 23 päivää jäljellä vielä toimitusaikaa ja sanoo että jos siihen mennessä ei tuu niin voit tehdä disputen. Voiko sen siis tehdä jo ennen kuin tuo menee umpeen?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.