Aliexpress

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mika 82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tilasin äsken Aliexpressistä emolevyn, niin maksuvaiheessa vähensivät alvin verran hinnasta ja ilmoittivat, jotta hoida itse hommat kuntoon kun tavara pääsee kohdemaahan. Maksuvaihtoehtona oli myös Klarna.

Paljonko emolla oli hintaa?

Olen kerran kokeeksi maksanut tuolla Klarnalla. Toimi ihan ok.
Oli vähän erikoinen levy. Jginyue X99. On LGA 2011 kannalla, eikä integroitua näytönohjainta ollenkaan. Emolla vielä NVME paikka.
Tuollainen: https://www.aliexpress.com/i/4001023545399.html Otin tuosta paketin, jossa on prossu ja muistit mukana, niin vähän tuli lisää hintaa. Ajatuksena olisi nikkaroida palvelin tuonne 'kotilabraan'.

Taitaa olla jossakin 150 euron korvissa se raja, jonka alittavissa ostoksissa veloittavat alv:n. Jos menee yli, niin sitten tullataan itse.

Ja jotkut kieltäytyvät lähettämästä, kun menee tuon rajan yli. Eivät ole oikein kartalla, miten kuuluisi toimia.

joku alko nyt takaraivoon tekomaan että ei pidä aliexpressistä tilata ku pitää luottokortti tai klarna verkkopankkitunnuksilla sinne hakata. paska ku ei oo paypallia siellä. Ja muualta ei taho saaha noita sorvin oikeita hihnoja. Luistaa nuo sakemannien sinnepäin olevat hihnat jotka viime viikolla tuli.

Luottokortin tietoja ei ole pakko tallentaa systeemiin, vaikka Aliexpress sitä kovasti haluaisikin. Silloin joutuu syöttämään korttitiedot uudelleen joka tilauksen yhteydessä.

Oon ollut siinä uskossa, että jos Visa käy jossain maksuvälineenä niin siinä on myös silloin joku Visan turva? Kerran vaan olen Aliexpressistä tilannut ja sinne piti kortin tiedot syöttää. Ei ollut ongelmia.

tilasin hihnoja alista (taas) klarna niin haukutaan ja satoja oikeuden käyntejä silläkin päällä että ei uskalla kokeilla kiinasta klarnalla. Kerpele ku sorvi alko niitä syömään urakalla, kasaus moka oli kiinan pojalla sorviin tullu ja hihna hankas pultiin. Tosin noi edelliset optibeltit ei vain passaa tohon kiilauraan ku tyyppi on "väärä" ne kulahtaa samantien lyösäksi jo omiaan.

Aika hanurista jos kestää 9 päivää että edes shipataan, kun toimitus muutoinkin kestää ikuisuuden.

upload_2021-10-26_19-4-36.webp

Aliexpressistä saa nopeamminkin, mutta se maksa extraa, koska sitten käytetään postin sijasta kuriiripalveluja. Toimitustavan valinta löytyy yleensä jonkin linkin takaa.

tilasin hihnoja alista (taas) klarna niin haukutaan ja satoja oikeuden käyntejä silläkin päällä että ei uskalla kokeilla kiinasta klarnalla. Kerpele ku sorvi alko niitä syömään urakalla, kasaus moka oli kiinan pojalla sorviin tullu ja hihna hankas pultiin. Tosin noi edelliset optibeltit ei vain passaa tohon kiilauraan ku tyyppi on "väärä" ne kulahtaa samantien lyösäksi jo omiaan.

Aika hanurista jos kestää 9 päivää että edes shipataan, kun toimitus muutoinkin kestää ikuisuuden.

Näytä liitetiedosto 85469
Eikös sulla ole sorvi. Muokkaa niitä pyöriä tai tee uudet. (Väliaikaiset pyörät sorvauksen ajaksi vaikka vanerista)

Eikös sulla ole sorvi. Muokkaa niitä pyöriä tai tee uudet. (Väliaikaiset pyörät sorvauksen ajaksi vaikka vanerista)
En ihan niin hyvä vielä oo ku ei pääse kunnolla edes sorvaamaan että oppis. Pitäs löytää tommoset toiset alu kiekot ja niistä muokata. No jospa noi kinkki hihnat nyt tulis ja olis oikeet. Pitäs muokata ne hihnapyörät paksummalle hihnalle joita löytys joka kaupasta.

Koskahan mä tilasin Ali-sedältä prommerin ja UuWee-luostarin. Luostari tuli maanantaina noudettavaksi, prommeri adaptereineen on jossain. Ja johan se Ali oli laittanut viestiä josko olen tyytyväinen tuotteeseen ennen kuin kotopihaan pääsin (~7min).

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin