Aliexpress

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mika 82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
....ainakin joku on maksun saanut.

Screenshot_20220821-094319_Nordea Mobile.webp

Ja varmasti kustista kiinni?
No en mä tiedä vielä... Esim. Verkkokauppa.com sanoo, että tilaus on lähetetty ja posti sanoo, että odottaa pakettia... Pari vuorokautta ollut pattitilanne. Eilen lähetin kyselyä verkkokauppaan. Yleensä vaan syy ollut kustissa...

No en mä tiedä vielä... Esim. Verkkokauppa.com sanoo, että tilaus on lähetetty ja posti sanoo, että odottaa pakettia... Pari vuorokautta ollut pattitilanne. Eilen lähetin kyselyä verkkokauppaan. Yleensä vaan syy ollut kustissa...

Mulla tuli 9:30 tänään ovelle kaks verkkokauppa.com tilausta (lähetetty eilen) ja yks isompi muusta firmasta Tampereelta, lähetetty maanantaina (tämän lähetyksen toinen kolli tuli jo tiistaina).

Jonkun verran tullut verkkokauppa.com:sta tavaraa viimeisen parin kk sisään ja ainoat ongelmat on ollut "lähetyksessämme on ruuhkaa" viestit verkkokauppa.com:lta suoraan - ja tuosta 1-2vrk viive.

Mulla tuli 9:30 tänään ovelle kaks verkkokauppa.com tilausta (lähetetty eilen) ja yks isompi muusta firmasta Tampereelta, lähetetty maanantaina (tämän lähetyksen toinen kolli tuli jo tiistaina).

Jonkun verran tullut verkkokauppa.com:sta tavaraa viimeisen parin kk sisään ja ainoat ongelmat on ollut "lähetyksessämme on ruuhkaa" viestit verkkokauppa.com:lta suoraan - ja tuosta 1-2vrk viive.
Joo, yleensä verkkokauppa.comin kanssa ei ongelmia ole ollut.

Samoja havaintoja tuosta verkkokaupan toiminnasta viimeaikoina, eli ikäänkuin lähetetty mutta postilta ottaa homman noteeraaminen sen 2 vuorokautta. Liekkö ajavat isommalla ategolla mutta harvemmin :mitenlie:

Posti näytti odottavan pakettia joka oli mun työpöydällä...ilmotus siitä kuitenkin tuli ihan postin oman järjestelmän kautta...

Samoja havaintoja tuosta verkkokaupan toiminnasta viimeaikoina, eli ikäänkuin lähetetty mutta postilta ottaa homman noteeraaminen sen 2 vuorokautta. Liekkö ajavat isommalla ategolla mutta harvemmin :mitenlie:
Nyt on paketti ategon kyydissä ja tänään pitäis olla noudettavissa.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin