Aliexpress

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mika 82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itse olen laittanut pari disputea Aliexpressiin ja kaikki on korvattu. Jotain tuotetta ei saapunut, korvasivat, mutta sitten aikanaan kuitenkin saapui. Lisäksi tuotteista olen reklamoinut, ihan syystä, mutta ehkä hieman liioitellut virheen vakavuutta. Niistäkin on maksettu se ehdottamani hyvitys.

Höhöö taisin onnistua eikä menny montaa päivää tai siis meni yli 3 :D

20220328_085153.webp

Onkohan tämä vittu oikeesti vielä kiinan terminaalissa vai jossain merikontissa tulossa?

upload_2022-3-28_9-21-1.webp

Ei vittu pälli kestä ennää ootella.

Laittelin viestiä myyjälle aliin että kun on kk ollu jo tuossa tilassa niin vastaus oli tämmönen:

hi friend, it's in normal shipping ,just delayed in updates

PRKLVITTUSAATANAKELE TANA JA TU!

Onkohan tämä vittu oikeesti vielä kiinan terminaalissa vai jossain merikontissa tulossa?

Näytä liitetiedosto 93864

Ei vittu pälli kestä ennää ootella.

Laittelin viestiä myyjälle aliin että kun on kk ollu jo tuossa tilassa niin vastaus oli tämmönen:

hi friend, it's in normal shipping ,just delayed in updates

PRKLVITTUSAATANAKELE TANA JA TU!

Kiinan alista kannata mitään tilata ellei malta oottaa 6-8 kuukautta. Ihan normi hommaa. Boikottiin koko roska.

Näyttäisi, että Aliexpress päätti tuon sinun eduksesi, koska myyjä ei vastannut mitään.

Itse olen yllättynyt että nämä menee juurikin näin. Eli myyjä ei kommentoi ja Aliexpress tekee päätöksen asiakkaan eduksi. Onkohan siellä ihan kielimuuri, vai mikä lienee etteivät kommentoi edes.

Itse olen yllättynyt että nämä menee juurikin näin. Eli myyjä ei kommentoi ja Aliexpress tekee päätöksen asiakkaan eduksi. Onkohan siellä ihan kielimuuri, vai mikä lienee etteivät kommentoi edes.
Kyllä myyjä 3 kertaa vastas ja käski vaan odottamaan koska uudelleen lähettäminen vie noin 5 päivää pandemian takia :confused:

Tarkoitin että kun asiakas tekee virallisen valituksen, eli Dispute. Niin ne myyjät eivät oman pienen otantani perusteella kommentoi sitten disputeen tapausta mitenkään. Eli heillä olisi mahdollisuus kertoa oma näkemyksensä tai miksei vaikka hyväksyä valitus heti. Homma etenee vasta kun aikaraja loppuu ja Aliexpress tekee päätöksen.

Jee!
Tänään pamahti seurantatieto että on saapunu finskalandiaan ja odottaa tullin hellää käsittelyä! :kouhoti:

Tuskinpa tuo kerkee vielä viikonlopulle tulla perille. :outs:

Jee!
Tänään pamahti seurantatieto että on saapunu finskalandiaan ja odottaa tullin hellää käsittelyä! :kouhoti:

Tuskinpa tuo kerkee vielä viikonlopulle tulla perille. :outs:

Mulla on tosin amazonin kautta kiinasta ollu paketti jo 21 päivää perseen postin vantaan varastossa jumissa. Viime yönä vihdoin liikahti ulos.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin