Terri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja borg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuohan on muuten ihan ensimmäisiä 1020:a, koska ei ole tukisylinteriä runkonivelessä. Silloin siellä on oletettavasti myös 1000:sta periytyvät heikommat telit.

Hinta lähestyy mun maksamaani hintaa.

Meidän Terri maksoi muistaakseni jotain 40000-45000 mk marraskuussa 1985, heti Manta-myrskyn jälkeen. Alle vuoden ikäinen oli, mutta jo toista tuhatta tuntia mittarissa.

Ei ole halpa, vaikka uusi pilkki ja peräveto onkin.

Joo on iso hintahaarukka Terreillä.
Toki pitää huomioida, että uusi nosturi maksaa tuhansia. En ole nyt hintoja seurannut, mutta kaiketi tuollainen pilkki uutena maksaa nykyään lähempänä kymppitonnia kuin viittä tonnia.

Viimeksi muokattu:

Kävisköhän Lumikko "kevyt-Terriksi". Nuita tela-kamppeita on varmaan mielenkiintosta pelastaa suolta tms jos kone sammahtaa eikä saa paikan päällä korjattua.
Kaiketi tuollakin pärjäis, jos rakentais runko-ohjauksen kärryyn ja ottais tuon suksen pois sojottamasta. Ohjaamon on kyllä hankala kuormaimen käyttöä ajatellen, eikä takamoottori ainakaan paranna tilannetta.

Viimeksi muokattu:
Kaiketi tuollakin pärjäis, jos rakentais runko-ohjauksen kärryyn ja ottais tuon suksen pois sojottamasta. Ohjaamon on kyllä hankala kuormaimen käyttöä ajatellen, eikä takamoottori ainakaan paranna tilannetta.
No laittaa sen kärryn siihe eteen.... :virne: :virne:

Tuubissa oli tommonen Lumikko-pätkä. Ei ollu kuvattu ollenkaan puiden lastausta tai purkua. Tuli hiki jo videon kattomisesta. Vähemmällä punnertamisella tulis puut matalammassa reessä ja se kulkis isolla työkelkallakin. Mikähän ku aina näiden osalta tulee mieleen miten tuo jäis minnekin kiinni. Jos uppois meren jäällä sohjopuuroon ni siinä sitä ois ihmettelemistä. Mut jos ois omat isot tilukset ni oishan tuolla ihan hauska pärtsäillä keväthangilla.

Voi ...ttu takakumi paskana. Tai ei vielä, mutta kaiketi otattaa sen pois, vajaa on ja venttiili kääntynyt, ettei saa ilmaa lisättyä. Taas teettää vähän turhaa työtä.

Mites @Maukka se umpikumin teettäminen Tradotimillä oikein onnistuu? Mä kun olen kysynyt, niin sanovat, että pitää olla halkaistava vanne. Mutta eikö ne sulle täyttäny ihan normi vanteeseen?

Mites @Maukka se umpikumin teettäminen Tradotimillä oikein onnistuu? Mä kun olen kysynyt, niin sanovat, että pitää olla halkaistava vanne. Mutta eikö ne sulle täyttäny ihan normi vanteeseen?
Joo ihan normi vanteeseen tekivät koko sarjan.
Pari ulkokumia tuli uusia kun olivat niin huonoja
Voisin kysellä, hain sieltä viime kesänä jotain...

Viimeksi muokattu:
Terriin asentanut tuo Naarvan kaatopään. Kuution säkki tunnissa tuntuu kyllä liian hitaalta!
Maksumuurin takana juttu.

Samaa mieltä nopeudesta. Tuohon on investoitu niin paljo et aika huono kustannus/hyöty-suhde mut varmaan harrastusmielessä hyvä laite. Moottorikelkka, reki, pari reipasta ukkoa moottorisahoineen niin ei jäis paljo jälkeen tuosta. Jos ei ukot väsyis.

Jos tuo kirjoitus pitää paikkansa, siinä voi olla parkkipaikalta lähtö ja paluu kolmen täyden säkin kanssa 3h kesto.

Valmiista pinosta napsii klapikoneella monta säkkiä täyteen tunnissa.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin