Hytittömässä koneessa kuski on savupilvessä kokoajan.On toi koneena melko loppu, miksi on tarvinnut tehdä toi pystypakoputki muutos hitsauksineen....
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Hytittömässä koneessa kuski on savupilvessä kokoajan.On toi koneena melko loppu, miksi on tarvinnut tehdä toi pystypakoputki muutos hitsauksineen....
Kierteelle on ainakin tukijalat vääntyneet.Hinta lähestyy mun maksamaani hintaa.![]()
Terri 1020 kuormaajalla, 1984, Pori | Huutokaupat.com
Kohteen Terri 1020 kuormaajalla, 1984, Pori huutokauppa on päättynyt su 22.02.2026 klo 20.45. Katso muut samanlaiset huutokauppa kohteet ja löydöt sivulta!huutokaupat.com
Miksi noi tukitassujen alapää näyttää ihmeelliseltä?
Hinta lähestyy mun maksamaani hintaa.
Toki pitää huomioida, että uusi nosturi maksaa tuhansia. En ole nyt hintoja seurannut, mutta kaiketi tuollainen pilkki uutena maksaa nykyään lähempänä kymppitonnia kuin viittä tonnia.Joo on iso hintahaarukka Terreillä.
Kaiketi tuollakin pärjäis, jos rakentais runko-ohjauksen kärryyn ja ottais tuon suksen pois sojottamasta. Ohjaamon on kyllä hankala kuormaimen käyttöä ajatellen, eikä takamoottori ainakaan paranna tilannetta.![]()
Lumikko Lumikko pienmetsäkoneet, 1984 - Nettikone
Nyt myynnissä pienmetsäkoneet Lumikko lumikko skitrack 1600 - Kemi, Lappi. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot.www.nettikone.com
Kävisköhän Lumikko "kevyt-Terriksi". Nuita tela-kamppeita on varmaan mielenkiintosta pelastaa suolta tms jos kone sammahtaa eikä saa paikan päällä korjattua.
No laittaa sen kärryn siihe eteen....Kaiketi tuollakin pärjäis, jos rakentais runko-ohjauksen kärryyn ja ottais tuon suksen pois sojottamasta. Ohjaamon on kyllä hankala kuormaimen käyttöä ajatellen, eikä takamoottori ainakaan paranna tilannetta.

Joo ihan normi vanteeseen tekivät koko sarjan.Mites @Maukka se umpikumin teettäminen Tradotimillä oikein onnistuu? Mä kun olen kysynyt, niin sanovat, että pitää olla halkaistava vanne. Mutta eikö ne sulle täyttäny ihan normi vanteeseen?
Samaa mieltä nopeudesta. Tuohon on investoitu niin paljo et aika huono kustannus/hyöty-suhde mut varmaan harrastusmielessä hyvä laite. Moottorikelkka, reki, pari reipasta ukkoa moottorisahoineen niin ei jäis paljo jälkeen tuosta. Jos ei ukot väsyis.Terriin asentanut tuo Naarvan kaatopään. Kuution säkki tunnissa tuntuu kyllä liian hitaalta!
Maksumuurin takana juttu.
Kuution säkki tunnissa! Katso videolta, kuinka Kimmo Koskiniemen tuunattu Terri-telamaasturi tekee valmista polttopuuta pystymetsästä suoraan säkkiin
Kimmo Koskiniemi on purkanut Terrinsä ja rakentanut sen lähes täysin uusiksi. Monien teknisten ongelmien ja kokeiluiden jälkeen hän on vihdoin saanut laitteen toimimaan.www.maaseuduntulevaisuus.fi
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.