Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Taattua laatua sumujen saarelta. Armeijassa hävis pimeällä rangesta pitkät. Syyksi paljastui valonvaihtimessa löystynyt niittaaus sen messinkisen lipareen ja johdon välillä. Korjaus sähköjohdosta muutama säije kireelle niitin kannan ja lipareen välille. Ja valot palas, luovuudesta kiittelivät varuskunnan korjaamolta, auton palattua juuan korvesta.Range-Roverista muistuu mieleen yksi asia joka ei herättänyt luottamusta.
Viiksi katkaisijat, jotka olivat hyvinkin samankaltaiset kuin Morris Marinassa.
Vahva epäilys jäi että olivat tismalleen samat.
Jotain muutakin yhtäläistä taisi koelaudan tietämillä olla?

Jos tuo on "myöhännäisdieselöity" niin Fiat/Sofim tai italialainen VMmotori voisi olla vaihtoehdot. Jos noin on tehty niin Ducaton kone olisi ollut varmaan helpompi kun on mekaaninen pumppu.
Mulla oli Voyagerissa VM 2,5TDI eikä siitä voinut pahaa sanoa. Vaikka se oli kaikkien parjaama huono moottori kun se oli työntötankomalli erillisillä kansilla ja silti commonrail ja ölyvuotoja joka välistä. Kuitenkin se oli moottori joka lähti lämmittämättä -25 pakkaseta moitteita ja oli pieniruokainen. Siis sellainen moottori joka oli mun tarpeiden mukainen. Tosin kestävyydestä en osaa sanoa kun oli vasta 300tkm ajettu johon 100tkm lisää ongelmitta.Veikkaan VM-dieseliä.
Tosin autowikin mukaan Defenderiin tuli vuonna -99 moottoriksi 5-sylinterinen pumppusuutindiesel, ja -07 eteenpäin fordin 2.4 litrainen kones.
Mistä vuosimallista eteenpäin noita on tullut käyttöön?On Land Roverin omaa suunnittelua oleva viisisylinterinen TD5 -moottori
Käsittääkseni -99 -> 07 välin.Mistä vuosimallista eteenpäin noita on tullut käyttöön?
Että jo niin varhain.Käsittääkseni -99 -> 07 välin.
Tuo on Land Roverin viimeinen itse suunnittelema ja valmistama moottori. Lucaksen sähköohjattu.Että jo niin varhain.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.