Se on ihan järkevää ja halpa henkivakuutusMulla on kotona jokaisessa huoneessa, missä on uuni.

Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Se on ihan järkevää ja halpa henkivakuutusMulla on kotona jokaisessa huoneessa, missä on uuni.

Pintahan on tietysti vahvmman makuista, vagumointi imeyttää maun myös keskelle. Juusto on parhaimillaan n,2-3 päivån päästä savustuksesta. Juuston savustus on oltava nopeaa kuten nyt 15h ettei pinta kovetu, oikein hyvä materiaali aloittelevalle savustjlle. Oppii ainakin tietämään lämpötilan - puhtaudenn tärkeyden.Miten syvälle juustot savustuu?
.Tämä höpinöintini meinaa nyt mennä nyt monolokiksi joten jääköön lopputulema kertomatta.
Juurikin samaa mielipuolta, anna vaan juttua tulla.Älä nyt suinkaan lopeta kertoilemista! Kyllä täällä kuola valuen seurataan, vaikka ei jokaiseen viestiin tule kommenttiakaan. Metodit varsin mainiot, ei jää arvostelemiselle varaa. Ei uskalla kommentoida kun ei ole pahaa sanaa, ja superlatiivit ei riitä kehumaan.

Mun kylmä savu lohet taitaa jäädä kraavi asteelle
. Pitäs saada kalat savuun muttaku mun savustus paikassa on 6 astetta pakkkasta
. Säätieto ei toissapäivänä ennustanu lähellekään näin kylmää niin laitoin eilen aamulla fileet suolaanTuonpa sään takia justiinsa tein kylmäsavustamon verstaalle sisälle, sielläpä tihnehtiessä voi puu kiekkoja aina lisäillä. Nyt on kylläkin holohtna kun sinne ei voi lämpöjä päälle laittaa, teen muuten just nyt kylmäsavu poro juustokeittoa. Voissa fiteratut sipulit - kylmäsavu pororouhe on kiehumassa kasvsliemi kuutioten ryydittämässä vedessä, sittä kohta lisätään pilkottu koslenlaskija juusto sekä isossa mukissa oleva kerma-vehäjauhoseos. Nautitaan leivän kera lärviin.Mun kylmä savu lohet taitaa jäädä kraavi asteelle
. Pitäs saada kalat savuun muttaku mun savustus paikassa on 6 astetta pakkkasta
. Säätieto ei toissapäivänä ennustanu lähellekään näin kylmää niin laitoin eilen aamulla fileet suolaan
. Saanhan minä sen nakkikioskin lämpimän puolelle ku pitää nuotiota mutta se ei nyt ole vaihtoehto. Tarkoitus oli pistää spiraali savuaan ja kalat pönttöön tsekkaus noin kahden tunnin välein. Ei ole nyt aikaa alakaa mitään lämmitys juttuja harrastaan
![]()
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.