Daihatsu Rocky jahtiauto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nuhvi63
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sitä äänen voimakkuutta varten se säätö löytyy joka laitteesta.. ei oo itelle ollu kyllä ongelma..
Kyllä se onhelma on paikoin kunnei riitä säädöt ja seuraavan videion kanssa ratkee tärykalvot.
Ihan asiasta jusape huomautti, turha kehittävästä ritiikistä on harmistua. Mielummin koittaa tehdä asialle jotain.

Muutta se että Jusape valitsi Volvomiehelle Scanian tähdittämän videon... sattumaako?!

Volume aina offilla ja harvoin play nappia painan...jos jotain kiinnostavaa sattuu olemaan niin sitten lisätään ääntä.

No kyllähän tuon kuuli kun sääti volyymiä isommalle, mutta onpahan pitkä aika kun on tarvinut säätää muualta kuin juutuubin säätimestä.

Eli ei kuulunut niin hyvin kuin olisi kiva, mutta vetäkää nyt tästä hernettä nenukkaan.

Kohta hitsaten...
Multaahan siellä oli, tuo jousenkorvakko estää valumisen alas, siellä on kyllä reikä alapuolella. Pitänee porata reikä tuohon ylemmäskin.

IMG_20240920_151955_835.webp

IMG_20240920_152011_660.webp

IMG_20240920_152017_090.webp

IMG_20240920_155029_329.webp

IMG_20240920_155019_474.webp

Poraa sellaiset reiät runkoaisoihin, että saa painepesurin viemärinavausletkun rungon sisään. Sillä on aika hyvä pestä palkit vaikka kerran vuoteen.

Poraa sellaiset reiät runkoaisoihin, että saa painepesurin viemärinavausletkun rungon sisään. Sillä on aika hyvä pestä palkit vaikka kerran vuoteen.
Minä oon miettiny sitä rengas asentajien pamautus säiliötä. Semmosella ku kuivalla kelillä palkin päästä tusauttas niin eikös toi puhdistus🤔. Pikkusen silleen kateellisena katellut ton taikaratsun runkoa onko tosi että se on noin ehjä. On minunkin kotterossa ehjä mutta minä oon sitä hitsuuttanu ja hartaasti

Minä oon miettiny sitä rengas asentajien pamautus säiliötä. Semmosella ku kuivalla kelillä palkin päästä tusauttas niin eikös toi puhdistus🤔. Pikkusen silleen kateellisena katellut ton taikaratsun runkoa onko tosi että se on noin ehjä. On minunkin kotterossa ehjä mutta minä oon sitä hitsuuttanu ja hartaasti
Tää on nyt toinen paikkaus runkoon, takapäähän laitoin yhden paikan viime vuonna. Ihmeen kova tuo on.

Joo, varsinkin kun tehty reikiä muihinkin suuntiin ku alaspäin.
Jeps, ja sitten kun vielä on tollanen jousenkorvakkeen poikittaisholkki rungon läpi laitettu, ja sekin vielä alareunasta.....
Varsinainen " ei takuulla ikinä puhdistu " - kurahyllyhän siellä läpiviennin yläpuolella silloin on....

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin