Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Ei siitä tarvii välittää, jos tänne jotain jo esillä ollutta laittaa. Kaikki viestit on ihan saman arvoisia.Täällä on niin paljon asia, ettei harvakatseisena kaikkea huomaa.
Oli sama myynnissä vuosi sitten olisiko ollut silloin 17k€
Ei tullu sitä lottovoittoo, olisin ostanu latukoneeks....Ei toi 17k€ välttämättä kallis ole, jos tuollaista tarvitsee. Suopalstoilla oiva peli.
Kuormain näyttää isommalle.Olipa tullut yksi myyntiin Torille https://www.tori.fi/pohjois-pohjanmaa/terri_1020_54508066.htm?ca=18&w=3
@Maukka n puomi jää lyhyemmäksi, Terrin![]()
Kuormain näyttää isommalle.
En oikeastaan kaipaa isonpaa kuormaajaa tohon.Ainakin oppii käyttämään tukijalkoja. Takavaunu kaatuu tuolla pilkillä jo pelkän puomin painosta. Aika kovilla on runko noin isolla nosturilla ja tuollaisilla kuormilla. Rungon ratkeilut juuri tuosta keskinivelen ja takavaunun etuosan seutuvilta on juuri yksi niitä Terrin riesoja, joita pitäisi vahvistaa.
Oon tolla kuormaajalla nostiskellut aika paljon isoja puita.Nosturin ulottuvuus on vähän nafti. Itse ajattelin jatkaa nosto- ja taittopuomia, molempia n. 30 cm. Uskoisin pylvään kestävän sen. Sekin meillä katkesi, mutta sen oli joku edellinen omistaja siemmin katkaissut ja hitsannut 6-luokan kuonalla.
Toi 30 Terrin kääntymättömyys varman johtuu siitä kun ne telat on niin lähekkäin toisiaan.Juu ja tuo runko-ohjaus pakollinen.
Omalla 30 llä vedin pelkkää latuhöylää sunnuntaina pellolla märässä lumessa.
Eipä meinannu kääntyä, kun lumi pitelee vastaan.
Pyytelivät moottorikelkan noutoon järven jäältä. En arvannut lähteä,sinne olisi jäänyt 25cm sohjoon.
Oon tolla kuormaajalla nostiskellut aika paljon isoja puita.
En ole mitään ratkeemisen merkkejä vielä huomannut.
Kait toi kestää sen mitä jaksaa nostaa?
Älä hitsaa teloihin mitään. Yhteen Telacattiin oli pojat tuolla paikallisessa sähköyhtiössä hitsannu jotain lisälappuja teloihin. Parin vuoden sisällä sain vaihtaa koneeseen jokaisen hitsatun telaraudan yksitellen. Olivat hitsauskohdalta poikki. Sen verran on kovaksi karkaistu nuo telaraudat, että karkenee liika kovaks hitsatessa. Jos lisäpitoa tarviit, niin pulteilla jotain lisälappua telarautoihin.Pitäskö hitsata pienet piikit teloihin?
https://www.nettikone.com/valmet/terri-1020/1770248
Tollanen oli tullut myyntiin.
Tossa on vinssin käyttövivun vieressä toinen vipu.
Mulla ei oo kuin yksi vipu.
Se mun vinssin käyttö vipu on ihan paska käyttää...
Mikä toi vipu on?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.