Pienehköt kakspyöräkysymykset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kymi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mistäs maailmalta sais pultti rekkarivaloja edullisesti? Tarve olis ainakin kymmenelle, niin kotimaan hinnat tuntuu kovilta. Tai jotain muita vastaavia alas näyttäviä pieniä led-valoja.

Siis jotain tämän tapaisia.

82 Soliferissa kaasarissa pitkä suutinputki? Oli olevinaan kierre, kun avasin , ei tullut kuitenkaan pois ja takasin kiertämällä ei tunnu kierrettä, pyörii vain, mulla jäi aikanaan mopohommat väliin ja 10v mulla ollut Soliferi lakkasi käynnistymästä, pikku putsailua menossa...

20260911_173914.webp

82 Soliferissa kaasarissa pitkä suutinputki? Oli olevinaan kierre, kun avasin , ei tullut kuitenkaan pois ja takasin kiertämällä ei tunnu kierrettä, pyörii vain, mulla jäi aikanaan mopohommat väliin ja 10v mulla ollut Soliferi lakkasi käynnistymästä, pikku putsailua menossa...

Näytä liitetiedosto 172478
Eikö kukaan arvaa mitään? Suutin liikkuu noin sentin edes takas, ei tule pois vaikka tunnin kiertää, ei kierry paikalleen, räjäytyskuvia on Encarw kaasarista, mutta tietty epäselviä, jotta onko kierrettä?

Lievää väkivaltaa kokeilin, ei siinä kierrettä ollut, ilmeisesti suuttimen kuuluu liikkua, eikä kyllä tukkonenkaan ollut...

20260915_155705.webp

Esim mikuni vm22 kaasuttimessa hieman samankaltainen rakenne ja siinä tuon suuttimen alle kuuluu aluslevy millä suutinputki pidetään paikoillaan, ilman sitä suutinputki pääsee liikkumaan itsestään.

Onkos tuossa suutin kiinni suutinputkessa? Eli suutinputken pitäisi olla rässätty kiinni. Outo rakenne. Yleensähän suuttimen kierre on kaasuttimen rungossa ja suutin pitää putken paikoillaan.

Yleensä tuo putki on tehty suht helposti vaihdettavaksi kun se on yksi kaasuttimen säädössä mahdollisesti vaihdettava osa. Tosin melko harvoin tai tuskin koskaan niitä vaihdellaan. Melko monessa mikunissa sama rakenne.

IMG_2366.webp

Yleensä tuo putki on tehty suht helposti vaihdettavaksi kun se on yksi kaasuttimen säädössä mahdollisesti vaihdettava osa. Tosin melko harvoin tai tuskin koskaan niitä vaihdellaan. Melko monessa mikunissa sama rakenne.

Näytä liitetiedosto 172715
80-luvun Solifer-mopedin idänihme Tomoksen kaasuttimessa säädettävyys tuskin on ollut prioriteetti 1, vaan halpa hinta ja 5-vuotissuunnitelman tavoitteiden toteutuminen.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin