Ite kun autokoulussa olin, siellä kyllä opeteltiin liikennesääntöjä. Ei ollut halkaistua rivipunppua esillä missään...Hauskoja sisustusesineitä.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Ite kun autokoulussa olin, siellä kyllä opeteltiin liikennesääntöjä. Ei ollut halkaistua rivipunppua esillä missään...Hauskoja sisustusesineitä.
Silloin kun minä kävin, niin käytiin tekniikkaakin läpi. Oli just noita halkaistuja laitteita, sekä kokonainen/halkaistu n. metrin mittainen auto.Ite kun autokoulussa olin, siellä kyllä opeteltiin liikennesääntöjä. Ei ollut halkaistua rivipunppua esillä missään...
Tuttua -70 luvulla.Silloin kun minä kävin, niin käytiin tekniikkaakin läpi. Oli just noita halkaistuja laitteita, sekä kokonainen/halkaistu n. metrin mittainen auto.
Ei nyt purkamaan ja kasaamaan moottoria, mutta perusymmärrys auton toiminnasta kuului opetukseen. Olisi hyvä vieläkin. Vähentäisi paljon auton käyttövirheitä, jos tietäisi edes perusteet sen toimintaperiaatteesta.Joskus muinoin ajokortin saamisen edellytyksenä kai oli että tuntee auton tekniikan ja pystyy tarvittaessa esim. purkamaan ja kasaamaan moottorin...
Tekoäly tiesi näin:Joskus muinoin ajokortin saamisen edellytyksenä kai oli että tuntee auton tekniikan ja pystyy tarvittaessa esim. purkamaan ja kasaamaan moottorin...
Paitsi että öljytikku puuttuu varsin monista ainakin 2010-luvun autoista, ajotietokone kertoo jos öljyä pitää lisätä, pissapojan nesteen vähyydenkin se kyllä kertoo, se onkin sitten eri asia jotta osaako se kyseinen tuore kuljettaja laittaa niitä kyseisiä nesteitä oikeaan reikään siellä konehuoneessaNyky autokoulussa vois olla pissapojan säiliö ja öljytikku.
Niihin kai käyttäjä voi vielä kiinnittää huomiota.
Muissa ongelmissa pitäisi esittää asia ammattilaisille.
Hyvin paljon mahdollista. Ja vaikka joku maksaisi enemmänkin, niin en pitäisi järjettömänä jos käyttöautoa katselee ja tuote on sellainen kuin kuvailtu.siintä huutamaan 4 tonnia varmaan tunnin päästä nyt 2https://huutokaupat.com/kohde/6362503/nissan-micra-1993
Kyllä . Voisi uskoa noihin kilsoihinkin.Sen näköinen Micra että menisi museorekkariin ihan ilmoitusmenettelyllä.![]()
3001€ oli lopulline tarjous. Hylätty.siintä huutamaan 4 tonnia varmaan tunnin päästä nyt 2https://huutokaupat.com/kohde/6362503/nissan-micra-1993
Jos joku mulle 500 maksaa , ni sit saa tollasen kottikärryn pihaan tuoda.Sua vain harmittaa, kun 3001 tarjouksesi hylättiin.
Maassamme vallitsee mielipidevapaus. Minä olisin maksanut mielelläni tuon ja enempikin jos olisi oma tarve ollut ja rahaa tietty3001€ oli lopulline tarjous. Hylätty.
Vaiks siinäki oli mielestäni jo enempi puoli liikaa.
Rautiastakin saa kottikärryjä muutamilla kympeillä....
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.