NETTIKONE, ym myyntipalstat,kaikille koneille, tai liittyvä , ei pelkästään traktorit

Öljyn ja nesteiden vaihdot ja jarrujen herkistelyt ja ajelee Corollalla suoraan museoleimoille: https://www.lainvoima.com/kohde/231785

1781503183694.webp

Porvarimalli, kun kello kojetaulussa ja toyota-logolla oleva radion paikka. Liekköhän Nallen tai jonkun rytsölän entinen, kun tuollainen luksuspeli.

Olikos tää se Puolangalta?
Lisäksi pari rattoria ja jotain konekalustoa.
Juu Puolangalla. Siellä on Dt Fiiatti, Fordson ja perus pikku maatilan pientä kalustoa. Mulla vähän pitkä matka Corollaa hakea. Menkööt jollekin toiselle. Oishan mukavata oikeen kunnon hellepäivänä Corollaa hakea tänne Uudellemaalle vieruskaverin käryttäessä siinä askin punaasta Maaporoa luoden tunnelmaa🤗. No enää kaverit onneksi polttelekaan kuin joskus ennen👍

Vortsonia vois huudellakin jos hinta ei kovin paljon tuosta nouse. Kunnostakaan kun ei ole mitään muuta tietoa kuin se että on saakelin ruma.

Tuossa olis, ainakin kuvista päätellen, ihan näpsäkkä ja hyväkuntoinen harrasteauto kohtuuhintaan. Riittävän epäkäytännöllinen ja mielenkiintoinen, mutta kuitenkin liikenteen rytmissä kestää hyvin, jos ei jatkuvasti moottoriteitä ajele. Perustekniikkaa ilman hienouksia. Lucasin sähkötkin harrasteajossa pelaa ihan hyvin, kun lastentaudit on varmasti korjattu, eikä syyssateilla tai talvella ajeta. Tuo kova katto varmasti löytäisi pysyvän pesän jostain varaston perältä, ainakin mulla. @sakkuli n kaverilla taitaa olla hyvin pitkälti vastaava Austin Healey Sprite. On muuten ihan hiton pieni auto.

4b8d95092f85b49f-medium.webp

Mahtuu, mutta silti hiton pieni kikotin on.
paukkeilla jokkut onnelliset pääs koittaa, yllättävää kyllä, ketää ei tarvinnu nosturilla repiä pois tuolta.

Siitä toi on ikävä ku oikein mistää saa ottaa kiinni, tuulilasin reunasta sais hyvän otteen mut koko lasi karmeineen on parilla ruuvilla kiinni... Siitä jos ottaa tukea noustessa jää lasi käteen :)

paukkeilla jokkut onnelliset pääs koittaa, yllättävää kyllä, ketää ei tarvinnu nosturilla repiä pois tuolta.

Siitä toi on ikävä ku oikein mistää saa ottaa kiinni, tuulilasin reunasta sais hyvän otteen mut koko lasi karmeineen on parilla ruuvilla kiinni... Siitä jos ottaa tukea noustessa jää lasi käteen :)
Sama mun vanhassa MGssa. Oltava oma tekniikka miten sinne pujottautuu. Etenkin kun mulla vatsalihakset on melko kehittyneet.

Sama mun vanhassa MGssa. Oltava oma tekniikka miten sinne pujottautuu. Etenkin kun mulla vatsalihakset on melko kehittyneet.
ois kyl kiva nähä millaselle vartalolle noi on suunniteltu.
triumpissaki jos istuu keskellä pelkkiä sillein että perse on mukavasti niin hartiat ei mahu autoon. Pitäisi tehä selkärankaan 5-10cm sivusiirto oikealle, niin sitte ois hyvä. Tai jos haluaa että hartiat mahtuu niin pitää istua vähä vinossa, avata ikkuna, nojata ina oikeelle (tää on huonommalla kelillä hyvä ratkasu ku sitte mahtuu kokonaan tuulilasin takana olevaan pyörteettömään kohtaan)

ois kyl kiva nähä millaselle vartalolle noi on suunniteltu.
triumpissaki jos istuu keskellä pelkkiä sillein että perse on mukavasti niin hartiat ei mahu autoon. Pitäisi tehä selkärankaan 5-10cm sivusiirto oikealle, niin sitte ois hyvä. Tai jos haluaa että hartiat mahtuu niin pitää istua vähä vinossa, avata ikkuna, nojata ina oikeelle (tää on huonommalla kelillä hyvä ratkasu ku sitte mahtuu kokonaan tuulilasin takana olevaan pyörteettömään kohtaan)
Mulla pitää penkin olla niin edessä, ettei ratin väliin meinaa mahtua, mutta silti pitää nilkka oikaista suoraksi kytkintä painaessa. Ja käytännössä pitää ajaa luu pokalla. Rätti ei ole vielä viiteen vuoteen ollut ylhäällä, en tiedä miten sitten mahtuisi.

Hauskoja sisustusesineitä.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin