Änternetissä voidaan olla viisaita kivikauden aikaisista asioista. Kun itse olen tuona luolamiehenaikana, joilloin kukaan ei ollutkaan kuullukaan tavallisen kansalaisen käytettävästä netistä, asioita ollut itse kokemassa ja todistamassa, en kovin vakavasti nettitietoja ( varsinkaan vääriä ) ota."Kaikki mallit saivat nyt ilmastointiautomatiikan vakiovarusteena. Vakionopeudensäädin kuului nyt automaattivaihteisten mallien perusvarustukseen."
Oma tietoni perustuu aikaan, jolloin Veho sai ensimmäiset uuden mallin ässät myymälöihin koeajettaviksi. Silloin eräs tuttuni, joka työskenteli ko organisaatiossa MB-myyjänä poikkesi uutukaisella ässällä pihassa ja sanoi että käys kurvaamassa.
Kävin ajamassa ja ihan ookoolta se tuntui, mutta ilmastoinnin puute ihmetytti, kun olin tottunut jenkkirassien viilentäjiin. Kysyin kaverilta, että miten ei autossa ole ilmastointia.
Hän vastasi siihen, että ei kuulu perusmalliin, jota tämä auto kattoluukkua ja metalliväriä lukuunottamatta edustaa.
Kattoluukku oli tuolloin melkoinen misumagneetti, joten se oli koeajoautoon toki ruksattu.
Tuosta meni jokunen vuosi, kun koeajovuorossa oli 600 SE vai oliko SEL, en muista. On ehkä eniten mieleen jäänyt auto. Ei puuttunut varusteita, eikä suorituskykyä. Äänitasosta ei voinut nopeutta päätellä, jossain vaiheessa melkoisissa routaheitoissa kevyttä keinuntaa, vauhtia oli niiiiiin paljon, että en kehtaa sanoa. Vau!
Eipä kai kukaan ole G20:stä Starcraftia ja ässämersua keskenään verrannut missään muussa, kuin vakiovarustelussa Suomessa. Toisessa ilmastointi oli tuolloin vakiona ja toisessa ei.