Jaa niin mikä.? Ei voi olla kade kun ei oo koko vaimenninta..
Niin no siis käytännössä juurikin se. Kunnon papattaja tuo ja vielä kunnon rst (?) kaikukammio, eikä mitään suoraa putkea ulos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Jaa niin mikä.? Ei voi olla kade kun ei oo koko vaimenninta..
Tais siihe osua pätkä rosteriaki, toista moottoria kokeillessa tuon joskus tein niistä tarpeista mitä verstaspöydän alta sattu löytymään..Niin no siis käytännössä juurikin se. Kunnon papattaja tuo ja vielä kunnon rst (?) kaikukammio, eikä mitään suoraa putkea ulos.
Jaaha, kotopaikalla tuli käyntiä ja samaan reissuun aattelin yhdistää hyödyt ja huvit..Joo, case closed.. pitää alkaa ettimään pyörillä oleva testipenkki.. yks vanha cb runko olis lähes rullaavana kotopaikalla mutta kun tuossa on se pakkivaihe myös niin mitäköhän tekis..
Oho, Comstarit alle oikein. Minkä kokoisella moottorilla tuo on ollut?Jaaha, kotopaikalla tuli käyntiä ja samaan reissuun aattelin yhdistää hyödyt ja huvit..
Näytä liitetiedosto 118599
Ei se niin ”lähes” rullaava ollukkaan ku muistelin mutta aihio kuitenni.. isäukko vähän meinasi naureskella kun ensin kyseli jotta mikäs tarve tuolle nyt tuli. Johan se siellä tallin perällä kerkes melkeen 20 vuotta ollakki..
125 twinOho, Comstarit alle oikein. Minkä kokoisella moottorilla tuo on ollut?
Onko joku kaapannut @klappi n tilin?Tuota kaasun hirttämistä oon monesti miettinyt mutta onneksi on myös paluuvaijeri....toivotaan että se on kunnossa jos joskus tarvii.
Joo ei raisussa ja pappiksessa pelota yhtäänOnko joku kaapannut @klappi n tilin?
Huono oon tunnistamaan pyöriä. Mikä tuo on?Ehkä tuossa just hätäseen se sata kaakkia rassattuna on, mutta kyllä niilläkin kortista tai hengestä pääsee. Keulimaan tuskin lähtee ilman kytkinpommia noin raskaana, ei ole kyllä tarvinut moista koittaakaan. Talvella tarttis purkaa etupää kun se toisen pumpun stefa jatkoi vuotoa ja kaasarit huoltaa. Useamman päivän kun seisoo käyttämättä, lähtee vähän huonosti käyntiin.
GSX 750 FHuono oon tunnistamaan pyöriä. Mikä tuo on?