Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Joo. Minulla on Leyland sitä varten.Jos osaa ja on ajanut kunnon ajourapohjat, niin 5900 tulee puuta metsästä tasamaalla parireellä aikamoisia kuormia. 2-3 kiinto m3 eli pakojen välit kukkurallaan.
Tuo jarru on hauskan näkönen!Ei ollu pahan näköiset öljyt.
Pannaanpas litra uutta.
Näytä liitetiedosto 160502
Näytä liitetiedosto 160503
Ihan just niin tehokas miltä näyttääkin. Mutta suomalaiset on sen ihan itse keksineet ja tehneen niistä osista mitä on sattunut pajan nurkasta löytymään. Ihan liikaa olisi Valmetilta vaadittu, että olisi nöyrrytty käyttämään ulkolaisen valmistajan nestejarrua. Vaikka jonkun italialaisprätkän osia. Suomalaista laatua ja osaamista parhaimmillaan...Tuo jarru on hauskan näkönen!![]()
On sulla Rotaxin konetta ja pitkää mattoa, vaan kaiken muun oot tehny näköjään iteIhan just niin tehokas miltä näyttääkin. Mutta suomalaiset on sen ihan itse keksineet ja tehneen niistä osista mitä on sattunut pajan nurkasta löytymään. Ihan liikaa olisi Valmetilta vaadittu, että olisi nöyrrytty käyttämään ulkolaisen valmistajan nestejarrua. Vaikka jonkun italialaisprätkän osia. Suomalaista laatua ja osaamista parhaillaan...
Iha ite. Monia sellaisia komponentteja, mitä tuolloinkin oli valmiina saatavana, on pitänyt itse keksiä uudestaan. Ja tosiaan tehdä pajan lattialla. Mattokin noissa oli Nokialainen ja omilla mitoilla ja eri jaolla, kuin kaikissa muissa kelkoissa. Eli nyt jos joutuu maton uusimaan, pitää vaihtaa vetopyörät ja kääntöpyörät eikä edes saman mittaista taida saada, eli on liukuja muistaakseni vähän jatkettava.On sulla Rotaxin konetta ja pitkää mattoa, vaan kaiken muun oot tehny näköjään ite![]()
Juu, näin on.Meltorautaa, - foorumi on automaattisesti poistanut tästä sanan, joka on jo loppuun kaluttu - vaan.
Hitoksee hyvä peli siltiIha ite. Monia sellaisia komponentteja, mitä tuolloinkin oli valmiina saatavana, on pitänyt itse keksiä uudestaan. Ja tosiaan tehdä pajan lattialla. Mattokin noissa oli Nokialainen ja omilla mitoilla ja eri jaolla, kuin kaikissa muissa kelkoissa. Eli nyt jos joutuu maton uusimaan, pitää vaihtaa vetopyörät ja kääntöpyörät eikä edes saman mittaista taida saada, eli on liukuja muistaakseni vähän jatkettava.
Compositna näköjään saa. Välillä ei saanut lainkaan. Camson matto on 2,52" jaolla ja siihen pitää vaihtaa pyörät. Mistäköhän kautta ne uittaa voita ryssänmattoja? Itse en kyllä välttämättä ostais.Telamattoa näkyy olevan saatavana ihan orkkisjaollakin uutta. Maksaa vaan kelkan hinnan...
Loppupään 5900 oli jo camoplastilla tehtaalta ja siten normaalilla jaolla, näin muistelen. Tuota malliahan tehtiin eri variaatioina tosi kauan.Iha ite. Monia sellaisia komponentteja, mitä tuolloinkin oli valmiina saatavana, on pitänyt itse keksiä uudestaan. Ja tosiaan tehdä pajan lattialla. Mattokin noissa oli Nokialainen ja omilla mitoilla ja eri jaolla, kuin kaikissa muissa kelkoissa. Eli nyt jos joutuu maton uusimaan, pitää vaihtaa vetopyörät ja kääntöpyörät eikä edes saman mittaista taida saada, eli on liukuja muistaakseni vähän jatkettava.
Ensimmäiset oli Winha Finlandioita.Loppupään 5900 oli jo camoplastilla tehtaalta ja siten normaalilla jaolla, näin muistelen. Tuota malliahan tehtiin eri variaatioina tosi kauan.
Niin oli, Muuttuikohan se matto samoihin aikoihin kun tuli se uusi koppa. Mutta latikeulat on ainakin vanhlla matolla ja alkupään LTS:tLoppupään 5900 oli jo camoplastilla tehtaalta ja siten normaalilla jaolla, näin muistelen. Tuota malliahan tehtiin eri variaatioina tosi kauan.
Ihanko itse kirjoitat historiaa?Ensimmäiset oli Winha Finlandioita.
No en, enkä aio tehdä Lynxin historiasta tohtorin väitöskirjaa kun en ole lukenut edes sen historiikkia jos sellainen on ylipäätänsä olemassa?Ihanko itse kirjoitat historiaa?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.