Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
viileä kalja pitää juoda
Koetin etsiä tälläisiä ja ainoa mitä löysin oli Tokmannin myymät sentin paksut versiot. Ei oikein hyvä kun niin paksut. Löytyykö näitä jostain vai pitääkö ebaystä tilata? En minä sitä viilennyksen takia ajatellut ostaa vaan ajattelin että tuolla on hyvä naamioda oluttölkki yleisellä uimarannalla kun on muksujen kanssa puljaamassaMielestäni tällainen tölkin päälle vedettävä superloni tötterö on upea tuote. Kesäkuumalla ei juoma lämpene ennen aikojaan, talvella ei sormet jäädy ja varsinkin niille, jotka juovat saunassa olutta tahi muuta kylmää juotavaa ehdoton tuote. Koin valaistuksen ehkä 7-8 vuotta sitten, kun kaveri thaimaasta tuollaisia toi. Pari vuotta sitten tilasin ebaysta 30kpl, maksoi luokkaa 12-15€.
Ja sitä ihmetellyt, miksei näitä ole suomessa myynnissä jossain halpakaupassa? Hinnaksi 1-2€, kate varmasti kohdillaan kun mister tokmanni menee aasiaan tinkaamaan
Valkoinen väri ei ole kyllä paras vaihtoehto rasvanäpeille.
Näytä liitetiedosto 47387
Ei tosiaan ole omaan silmään osunut. En tiennyt, että tokmanni myy edes jotain versiota noista. Kyllä noistakin hieman karhun korvat voi pilkottaa, että 5-10mm voisi olla pidempi.Koetin etsiä tälläisiä ja ainoa mitä löysin oli Tokmannin myymät sentin paksut versiot. Ei oikein hyvä kun niin paksut. Löytyykö näitä jostain vai pitääkö ebaystä tilata? En minä sitä viilennyksen takia ajatellut ostaa vaan ajattelin että tuolla on hyvä naamioda oluttölkki yleisellä uimarannalla kun on muksujen kanssa puljaamassa![]()
Voin kyllä 1kpl pistää postissa ihan ilmatteeks hyvään tarkoitukseen![]()
Noilla opeilla löytyy ja vielä halutun värisenä ja pituisena.Koetin etsiä tälläisiä ja ainoa mitä löysin oli Tokmannin myymät sentin paksut versiot. Ei oikein hyvä kun niin paksut. Löytyykö näitä jostain vai pitääkö ebaystä tilata? En minä sitä viilennyksen takia ajatellut ostaa vaan ajattelin että tuolla on hyvä naamioda oluttölkki yleisellä uimarannalla kun on muksujen kanssa puljaamassa![]()
Kaveri meni aikanaan jollein festareille. Viinat ratsasvat tarkkaan pois, mutta korkkaamattomat limupullot sai tuoda. Kaveri laitto puhtaan kylmälaukun pohjalle jääpaloja ja kippas perään pullon kirkasta viinaa. Sitten kylmälaukkuun muutamaJoskus eräisiin paikkoihin mennessä oon sihit pullottanut tölkeistä, 1.5ltr pommaccipulloon ...... Melkein sen 5 tölkkiä sinne mahtuu.....
Tosin joku valkoinen "mehukattipurkki" peittää juoman värin näkyvyyden paremmin .....
Käyn kaupungista vielä kysymässä kangasliikkeestä jos löytyy neopreenia metritavarana niin saa eukko ommella. Kävishän siihen muukin kangas mutta mukava se olis kädelle tuo neopreeni ja ehkä se pitäis sitä hetken viileänä.
Jos ei löydy niin otan tarjouksen vastaan!
Kaveri alkoi paattia kannusta tankkaamaan. Reikä kyljessä lähes pystysuorassa ja ajattelin mitä tuostakin tulee, puolet on varmaan meressä.
Mutta ei ottanutkaan trattia vaan letkun. No sitten ajattelin, että kohta suu täynnä bensaa. Mutta ei ollutkaan. Näytti tosi näppärältä tuotteelta. Ja kaveri myös kehui.
Meni hankintalistalle.
https://m.motonet.fi/fi/tuote/808714/Super-Lappo-lappopumppu-25-l--min
Kaveri alkoi paattia kannusta tankkaamaan. Reikä kyljessä lähes pystysuorassa ja ajattelin mitä tuostakin tulee, puolet on varmaan meressä.
Mutta ei ottanutkaan trattia vaan letkun. No sitten ajattelin, että kohta suu täynnä bensaa. Mutta ei ollutkaan. Näytti tosi näppärältä tuotteelta. Ja kaveri myös kehui.
Meni hankintalistalle.
https://m.motonet.fi/fi/tuote/808714/Super-Lappo-lappopumppu-25-l--min
Eiks olis ihan reilumpaa vetää noi hanskat käteen ennen kuin sukellat peiton alle? Onhan tässä toki se vaara, että joutuu käyttämään hanskoja sitten joka yö...Frouvakin on tyytyväinen, kun kädet eivät ole kuin santapaperia.![]()
Kyl niinkin on tullu tehtyäEiks olis ihan reilumpaa vetää noi hanskat käteen ennen kuin sukellat peiton alle? Onhan tässä toki se vaara, että joutuu käyttämään hanskoja sitten joka yö...![]()
Kuva tai ei oo tapahtunut.Kyl niinkin on tullu tehtyä![]()
Ehkä mä olen sitte unta vaan nähny.Kuva tai ei oo tapahtunut.![]()
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.