Hyvät tuotteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hulpio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toki ymmärrän et ruuan pitää maistua mutta kyllä minun mielestäni vaikkapa joku karjalanpaisti hyvästä lihasta tehtynä menee ihan pilalle jos seassa on niin chiliä ettei muuta maista kuin poltteen.
Mutta olenkin mustapippurimiehiä ja viherpippuri kans on hyvä
Juurikin just samaa mieltä.
Karjalanpaisti ei tartte muuta kun suolaa ja pippuria lihaliemikuution lisäksi.

Tätä letkua sai ennen mätänetistäkin, mutta näyttäisi poistuneen valikoimista, niin tilasin tuolta.
Ja on muuten hyvä Finbullet-tuote. Omiin vaihtanut liittimet, mutta itse letku ihan ykköstavaraa.

Kehutaan nyt Julan tuotteita. Ostin kokeeksi pari erilaista polkupyörän ripustinta ja molemmat hoitavat hommansa asiallisesti ollen hinnaltaan sellaisia ettei innostus riittänyt itse väkertämiseen.

Ensimmäinen on tämä johon kammen saa vanteesta roikkumaan:

Ja toinen tämä polkimesta ottava malli:

Tuo jälkimmäinen oli yllättävän kätevä. Noita ensimmäisen mallisia täytyy jostain hommata lisää, koska paikallisesta myymälästä ne loppuivat tänään.

Stanleyn työpukit. Nämä on tukevat ja helpot käsitellä. Saa näppärästi yhteen kompaktiin nippuun päissä olevilla klipseillä. Pysyyvät tukevasti kasassa vaikka työauton seinustalla.

20240509_175148.webp

En ollut ennen tällaisesta tiennyt, saati käyttäny. Olin positiivisesti yllättynyt miten hyvin toimi. Eikä tuo holvaa sitä pesuainettakaan kovinkaan paljoa.

Omani ostin Lidlistä, tais olla 7 euroa hinta.
1715279634701.webp

Siis tuo on yhdenlainen pesuaineen levittäjä plus pesuri. Säiliöön mieleinen litku, paineilmaa sopivasti ja pruikkimaan. Pesuaineen määrää voi säätää tuolla hanalla. Tai oikeastaan ei sitä ainetta ruikita, vaan se taitaa oikeastaan ampua sen aika kovasti kohteeseen. Ja se ilma tulee jotenkin tökkimällä että lähte lika. Eikä pahasti tule sivuosumia, aika tarkasti kohdistaa.

Esim tuolta kuvausta:

Erittäin kätevä paineilmakäyttöinen puhdistusruisku auton sisäpintojen, moottorin ja pölykapseleiden sekä huonekalujen ja mattojen puhdistukseen. Käytetään veteen laimennetun pesuainetiivisteen kanssa (laimennussuhde 1:10). Todella vaivaton ja nopea käyttää. Ihanteellinen vaikeasti puhdistettaville pinnoille. Painesumutin puhdistaa ja kuivaa raot ja kolot sekunneissa. Kestävä ja helppo pitää kunnossa. Aikaa ja rahaa säästävä vaihtoehto - tarvitset sumuttimen lisäksi vain paineilmaa ja pesuaineen.

Puhtaaltahan pinnat näyttää kun paskat levitetään tasaisesti koko pintaan. Tuli mieleen automaalauksessa käytetty termi ”häivytys”. 😁

Mäkin ihmettelin, että puhdistus on kuin siskonmieheni ehdotus mulle aikoinaan tallin lattian pesuksi. Kastelee lattian letkulla kauttaaltaan ja antaa kuivua.

Tornaattori taisi olla alunperin tarkoitettu rypylämuoveille, nostaa paskan pois kuopasta mitä tavanluutu ei tee.

Just kokeilin ensimmäistä ja oli eka kiinajyrsintappi missä ei mainittavasti ollu heittoa leikkuuosan ja varren välillä, luokkaa max pari tuhannesosaa eli luultavasti asiaan on kiinnitetty huomiota. Vituttaa jos holkki pyörii 3 tonnin sisällä ja itse tappi heittää satkun. Laitoin kaupan seurantaan, siellä on vain kovametallisia leikkuutyökaluja eikä kaikkea leluista pikkuhousuihin seassa elikkä luultavasti on tehtaan oma kauppa.

Tuo heittohan vaikuttaa kaikkeen merkittävästi, kestoikään, mittatarkkuuteen, työjälkeen

Nämä on parhaat ja vieläpä kotimaiset:

Sopiva seos, riittävästi villaa ja riittävän paksut (muut on liian ohuita).

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin