Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa pukeutua kevlariinUskaltaako tällä lähtee ollenkaa ajelulle..huomen oli tarkotus jos vedet pysyy sisällä.
Uskaltaako tällä lähtee ollenkaa ajelulle..huomen oli tarkotus jos vedet pysyy sisällä.
Luultavasti vaan liian turvallinen. Tarvii turbon...Sanoo mies joka omistaa melkomoisen monta muutaki "turvallista" kulkinetta kaatuvasta jakkarasta lähtien.
Jaa se olikin NAstolassa....mää muistin vääri jotta HEppakylässä...Joskus tuli laitettua talteen tälläinen lehtileike.
..no sitkistettiin kusemalla tai ei, mutta ihan oikeesti vanhat esim. Rauten jyrsimien rungot yms. valukamaa seisotettiin vähintään vuosi ulkona ennenkuin alettiin konetta tekemään. Siellä erilaisissa lämmönvaihteluissa helteestä pakkasiin valu lopetti vetelynsä. Ei oo pitkää aikaa kun kyseltiin vanhoja, vähintää kuuskytlukulaisia tai vanhempia jyrsinkoneiden tms. vähintään 500 kg painavia valurautarunkoja kolmeeneljää kpl, firma on rakentamassa jotain tarkkuustyöstölaitteita, joissa sadasosamilli on jo katastrofi ja osa piloilla....valurautalohkot sitkistettiin
Klapin bemarin lohko on ilmeisesti kusematta. Pitäisikö pitää talkoot? Sais uberahdot bemmiin!.Niihän ne bemarin m10 valurautalohkot sitkistettiin seisottamalla niitä taivasalla ja kuseskeltiin päälle.Sitten kesti turbotella aika-ajoissa 1500 heppaa.
Kyllä se välillä 2kiloo puskee yleensä 1.5kilos menee vikatilaan....pitäis koittaa vakiosoftaa jos sais ehjättyä mokomanKlapin bemarin lohko on ilmeisesti kusematta. Pitäisikö pitää talkoot? Sais uberahdot bemmiin!
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.