Sitruuna c3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Janski
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oliko sähköisellä tehostimella? Mulloli joskus c3 (ehkä 2008 mallinen..) missä tehostin mykistyi ja syttyi vikavalo mut testerille se ei jutellut ollenkaan.

Hampitanko oli vähän hankala irroittaa, piti pudottaa koko etuapurunkoa alaspäin että sen sai sieltä lattian ja rungon välistä pois. Syy oli lopulta pistesyöpymä ohjaimen piirilevyllä, jostain oli päässyt tippa kosteutta ja oli syöpynyt just syöttöjohdin poikki. Tippa tinaa ja taas mentiin.

Oliko sähköisellä tehostimella? Mulloli joskus c3 (ehkä 2008 mallinen..) missä tehostin mykistyi ja syttyi vikavalo mut testerille se ei jutellut ollenkaan.

Hampitanko oli vähän hankala irroittaa, piti pudottaa koko etuapurunkoa alaspäin että sen sai sieltä lattian ja rungon välistä pois. Syy oli lopulta pistesyöpymä ohjaimen piirilevyllä, jostain oli päässyt tippa kosteutta ja oli syöpynyt just syöttöjohdin poikki. Tippa tinaa ja taas mentiin.

No tää alako tehostaan ku seiso vähän aikaa pihalla sammuksissa👍

Minä ajelin konttorille periaatteella viimenen voitelu vänkärin puolella soratiellä romisee vittumaisesti ja se hammastanko on väljä. Voi ristus katsuri heilutti rengasta niin liki 2cm se kolisi laidasta toiseen🫣. Helevetti ulompi raide pää ihan loppu 🤦. Loppu tulema katsuri käski vaihtaa vänkärin ulomman raidepään ja rekkarin valot korjata🤷🤦. Vieläkö minä saan tolla kotterolla ajaa ei tavikkaan ainakaan katsastuksen takia paalata. Miten vittu minä en renkaita vaihtaessa älynnyt sitä raidepäätä🤦.

Minä ajelin konttorille periaatteella viimenen voitelu vänkärin puolella soratiellä romisee vittumaisesti ja se hammastanko on väljä. Voi ristus katsuri heilutti rengasta niin liki 2cm se kolisi laidasta toiseen🫣. Helevetti ulompi raide pää ihan loppu 🤦. Loppu tulema katsuri käski vaihtaa vänkärin ulomman raidepään ja rekkarin valot korjata🤷🤦. Vieläkö minä saan tolla kotterolla ajaa ei tavikkaan ainakaan katsastuksen takia paalata. Miten vittu minä en renkaita vaihtaessa älynnyt sitä raidepäätä🤦.
Jos rt-pää ei olisi ollut väljä, olisi varmaan huomannut ohjausvaihteen väljän.

Jos rt-pää ei olisi ollut väljä, olisi varmaan huomannut ohjausvaihteen väljän.
Ja jotkut katsurit on joidenkin kulkineiden hammastankojen poikittaisakselin välyksistä valittaneet, vaikka se on ihan tehtaan rajoissa , eli sisäpäästä kun kokeilee ylös-alas suuntaista välystä.

Joidenkin kulkineiden hammastangoissa ei ole välystä, joten se ei ole ominaisuus, vaan vika. Yleensä paskassa hammastangossa lukee valmistajana TRW.

Rav4 katsastin hetki sitten, niin oli apurin puolen raidetangon pää väljä, mutta se kummastutti, kun kirjoitti lappuun, että vaihtotyön tekijän tarkastettava sisempien päiden tiukkuus.
En kyllä alkanut penäämään, että eikös se ole sinun homma, ois väljää ollut varmasti jos sen oisin tehnyt.

Rav4 katsastin hetki sitten, niin oli apurin puolen raidetangon pää väljä, mutta se kummastutti, kun kirjoitti lappuun, että vaihtotyön tekijän tarkastettava sisempien päiden tiukkuus.
En kyllä alkanut penäämään, että eikös se ole sinun homma, ois väljää ollut varmasti jos sen oisin tehnyt.
Se johtuu siitä, että sisäpäätä ei voi luotettavasti todeta välyksettömäksi, jos ulkopäässä on välystä.

Se johtuu siitä, että sisäpäätä ei voi luotettavasti todeta välyksettömäksi, jos ulkopäässä on välystä.
Vaikeahan sinne on kättä saada. Ei noissa kyllä löysää ollukkaan. Vuos sitten oli vielä tiukat päät kun alapallot ja kumipuslat vaihdoin, sillä en nyt itse edes niitä kokeillut. Äkkiä väljistyi.

Eipä tuo vitostakaan löytyny konttorilla väljä alapallo vaikka sanoin että joku siellä kolkattaa ja olis mukava se tietää että vois vaihtaa.
Renkaita vaihdellessa tuon sitten ihan vahingossa löysin.
Oli pystysuuntainen välys, sivuttain ei klapannu ollenkaan.

Eipä tuo vitostakaan löytyny konttorilla väljä alapallo vaikka sanoin että joku siellä kolkattaa ja olis mukava se tietää että vois vaihtaa.
Renkaita vaihdellessa tuon sitten ihan vahingossa löysin.
Oli pystysuuntainen välys, sivuttain ei klapannu ollenkaan.
Jeepistä etsittiin kahden eri katsurin toimesta etupäästä kuuluvaa kolahdusta, lopulta löytyi kotihallissa kun sopivasti kopsautin alatukivartta. Ei tuntuvaa välystä, mutta ääni oli ikävä. Hiljeni kun vaihdoin laadukkaammat nivelet molemmille puolille.

Loppuukohan tuosta kohta siirtopumppu😵‍💫. Tankki ku vajenee niin ilmenee kaikkea jännää käynti häiriötä🫣. Jos ei muuta niin yhtäkkiä katoaa veto innostuu toki sitten taas liikkeelle ku linttaa lapun lattiaan. Semmonen vika ollu jo kauan että jotain 40-70 vauhtia tasakaasulla niin on koko matkan puuskittainen vasta tuuli 😅

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin