En lähde kyläläisiä kiusaamaan...tiedän kyllä että mulkeroksi vois olla mahdollisuus heittäytyä mutta se ei ole minun hommia.Kielto edellyttää ely-keskuksen päätöksen, lainvoimaiset rajoitukset löytyy netistä, muistaakseni elyn sivuilta.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
En lähde kyläläisiä kiusaamaan...tiedän kyllä että mulkeroksi vois olla mahdollisuus heittäytyä mutta se ei ole minun hommia.Kielto edellyttää ely-keskuksen päätöksen, lainvoimaiset rajoitukset löytyy netistä, muistaakseni elyn sivuilta.
maalaisjärki on jepulis.Paljon on "kieltoja" mitkä on jonkun kyläyhteisön tai osakaskunnan "määräämiä". Juridisesti ne on ihmisten väkisiä sopimuksia ja rangaistuksena rikkomuksesta on lähinnä naapurisovun menettäminen. Vaikkapa poliisi ei voi muuta kuin suositella noudattamaan kyläläisten sopimusta. Toki jos muut lait tuöee kuvioihin, esim. häiriön aiheuttaminen, niin sitten mennään niidennlakien mukaan.
Ilmankos meillä on valtavan laaja jäätie verkosto.Minun ymmärryksen mukaan tästä kartasta selviää ely-keskuksen kieltojen piirissä olevat järvet.
ArcGIS Web Application
syke.maps.arcgis.com
Nämä olikin vähän isoja kun on tarkoitettu tuonne neulaventtiilin holkille
No ei hätiämitiä haetaan huomenna tuommosia.Ei oo hyvä tämäkään koko...haetaan huomenna pykälää paksummat jos vaikka kolmannella kerralla tärppääNämä olikin vähän isoja kun on tarkoitettu tuonne neulaventtiilin holkilleNo ei hätiämitiä haetaan huomenna tuommosia.
Näytä liitetiedosto 125017

...oikeassa olet eikä auta vaikka kuinkaSarjasta löytyy sopivan paksuinen ja sopivalla halkaisijalla oleva O-rengas.
Harmi vaan ettei ne ole samassa renkaassa molemmat ominaisuudet........
Taidan lähteä hampilääkäriin niin tämä jutska unohtuu edes hetkeksi.Nämä mitat löysin iibeistä mutta liian pieneksi jää ulkohalkasija.Mikäs se oikea koko on?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.