NH TM135 talviprojekti

Njoo...osoittaako kieroutunutaa huumorintajua vai mitä mutta ku mulla tulee aina pääsktkaisijats hooveriin...
upload_2023-4-28_10-3-7.webp

Vaikuttaa kyllä hyvältä pelkän kuvan perusteellakin.
Kahva toimii ilmeisesti jonkinverran sää/likasuojana.
Ot, olit ilmeisesti tänään Ursulal siinä liki jätteenmättöasemaa, toispuolla tietä metikössä.... Biili oli tienposkes ja Ursulast just kattoa tais näkyä....

Tollasen henkilöbiilin vajaasylinterisen ja aneemisen kokoisen oo-ähmän startin ottama virtaska lie hieman eri tontilla, mitä traktorien 7.5 litrasten moottorien, ja 4-5kw starttien haukkaama virtaska......

Tai käytetty raskaan kaluston purkaamolta. BM:ssä -70 asennettu päävirtakytkin toimii aina, minäki olen käännellyt sitä 23 vuotta, ikh:lta osti Caseen "vähän paremman" tsekkiläisen 400 ampeeria kestävän päävirtakytkimen. Kesti pari vuotta... eli saman kuin kolme kertaa halvemmat kiinalaiset...

Johonkin pääkytkimeen olen tehnyt ruumiinavauksen. Oli muistaakseni IKHn iso malli, joita edelleen on myynnissä.
Petollinen vuoto aiheutui siitä kun 'kärjet' irrotti niin vähän, että joku kulma jäi toisinaan koskettamaan akun puoleista napaa.
Siinä mallissa virta pääsi avaimen akselia ja jousia pitkin pääkytkimen runkoon ja sitä kautta maahan.

Siitä saakka olen laittanut pääkytkimet kiinni koneesen muovieristeillä. Sellaiset vihreät hydrauliputken kiinnikkeet on käteviä siihen tarkoitukseen.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin