Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tuossa herjatilanteessa:Juu edelleen on mulla tuo juttu päällä. En ole keksiny millä toimis...

Joo, pääsee kyllä sivulle, nytkin olen täällä tabletilla, mutta tuolla osoiterivillä loistaa tuo kolmio varoittamassa vaarasta. Ilmaisenergiaan ei näköjään päästä myöskään. Eikä pöllymiehen kauppamajaan. Ennen ei ole noista herjannu. Joutaa vissiin heittää kuikkaa koko tabella...Tuossa herjatilanteessa:
Rullaa alaspäin ja valitse "lisäasetukset". Valitse sieltä alhaalta "siirry sivustolle konekansa" (varoittaa, että ei ole turvallista...). Tee kuitenkin niin.
Tämän jälkeen ei enään herjaa, kun avaat uudestaan selaimen.
Mulla oli sama herja Samsung Tab Pro 10, Android 4.4.2 ja Chrome. Tästä oli viimeksi tyhjennetty välimuisti ja ei ole ollut mulla auki ainakaan kuukauteen.
Tarviis käydä ensiks muutama vuos jotain tietotekniikan yliopistoa, että tuollaisia välityspälvelimen sertifikaatteja osais edes tutkia...Kannattanee myös tarkistaa mitä se selain oikeasti herjaa. On ollut tapauksia, joissa laitevalmistajan omat sovellukset on asentaneet koneeseen välityspalvelimia, joissa on joitakin hassuja sertifikaatteja.
Tarviis käydä ensiks muutama vuos jotain tietotekniikan yliopistoa, että tuollaisia välityspälvelimen sertifikaatteja osais edes tutkia...
Todennäköisesti on kulunut aikarajan ylittävä aika ketjun aloituksesta. Laita yyveetä, mikä ketju on kyseessä, niin voin jatkaa aloitusviestin muokkausaikaa.En kykene muokkaamaan erästä aloittamani ketjun otsikkoa. Ei anna sellaista valikkoakaan viestiketjun työkaluja kun klikkaan. Mikä mahtaa mätätä?
Pluspakilla 61 vuorokautta, eli 2kk.Oliko se kuukausi vaiko 2 , se vakiasetus otsikon muokkaukseen ?
Jep pelkkä linkki on perseestä ja klikin säästäjänä olisi jonkinlainen selvitys enemmän kuin toivottavaa. Lisää kiinnostavuutta ja oikeiden henkilöiden tavoittamista moninkertaisesti.Olisiko aika hieman täsmentää myynti-ilmoituksia? Muualla myynti-ilmoitukset, jotka sisältävät vain linkin johonkin toiseen myyntisivustoon poistetaan nopeasti ylläpidon toimesta.