Vastasin ko. mäcciongelmasta kärsineelle yyveellä. Kiitos ilmoituksesta!@borg chat pls.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Vastasin ko. mäcciongelmasta kärsineelle yyveellä. Kiitos ilmoituksesta!@borg chat pls.
Ettet vahinkoos olis täpänny namiskaa " jätä ketju huomiotta " ?Mikäs on kun ei Viimeisimmät viestit - listalla näy olleskanaan musiikkia jätteen kyllästämille korville - topicci vai enkö vaan erota?
Mikäs on kun ei Viimeisimmät viestit - listalla näy olleskanaan musiikkia jätteen kyllästämille korville - topicci vai enkö vaan erota?
Mistäs mää moisen namiskuukkelin löyrän jos mulle nuon homelosti on päässy käymähän ?Ettet vahinkoos olis täpänny namiskaa " jätä ketju huomiotta " ?
Tai sitte lisätähän kolomannet klasit nokalleTaas syy lisätä omenaporailua: optikko.
Klik yläpalkista omaa nimimerkkiäsi, esim se kun kirjaudut ulos, siellä valikoissa on käyttäjät ja ketjut, joita et huomioi.....Mistäs mää moisen namiskuukkelin löyrän jos mulle nuon homelosti on päässy käymähän ?
No niinpä oli, tierä mitä oon soholannu, mutta ny näkyy taas, tattis.Klik yläpalkista omaa nimimerkkiäsi, esim se kun kirjaudut ulos, siellä valikoissa on käyttäjät ja ketjut, joita et huomioi.....
Tuo on tosiaan tullut vastaan monta kertaa.Tai jos siellä on joku klikattuna - "jätä käyttäjä huomioimatta" .... Vaikka vahingossa napsauttanut.... Itellä kävi kerran näin ....
Katsopa täältä: https://konekansa.net/account/alert-preferencesMiten saa pois päältä ominaisuuden, että foorumi ilmoittaa yksityisviestistä sähköpostiin? Taas kävin erään kanssa yksityiskeskustelua, niin sähköposti on täynnä näitä viestejä.