Tiedote Pyydä ominaisuuksia tai ohjeita, purnaa tässä ketjussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja borg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
Mikäs tässä mättää, kun puhelimella tänne kirjoittaa, ja huomaat tekstissä virheen tai jonkun sanan puuttuvan.
Sitten kirjoitat sinne tekstin keskelle ja painat välilyönti nappia saattaa kursori hypätä edellä olevan sanan yli, välillä välilyönti pyyhkii edellä olevan sanan tai osan siitä pois.
Tästä oli joku uudempikin keskustelu, mutta ootko huomannut enään samaa ominaisuutta?

Minusta kun tuntuu siltä, että tätä ei enään tapahdu.

Ja tosiaan tämä ei kuuluisi tähän purnaamisketjuun, koska taisimme viimeksi todeta, että vika on Chromessa. Liekö olis päivityksessä korjaantunut.

Tästä oli joku uudempikin keskustelu, mutta ootko huomannut enään samaa ominaisuutta?

Ja tosiaan tämä ei kuuluisi tähän purnaamisketjuun, koska taisimme viimeksi todeta, että vika on Chromessa. Liekö olis päivityksessä korjaantunut.
Mulla ei ole koskaan tehnyt tuota. Samsung A5 + Chrome.

Samsungissa yleensä toimii lähes kaikki nikottelematta kun ne sovellukset on mahdettu sille paremmin optimoida suositumpana ja laadukkaampana merkkinä, Xiaomi ja Huawei sisältää kaikenlaista yhteensopivuusongelmaa ja bugia paljon enemmän noita kaikkia käyttäneenä. Kuitenkin eri selaimella toimii myös niillä.

Totta, en ole viimeaikoina huomannut. Vaikka yhtä paljon virhelyöntejä ja korjauksia tuleekin. Mutta hyvä homma, jos olisi lopullisesti kunnossa.

[Tuleeko] -etuliite olisi kiva saada selkeästi valikoimaan. Moni säästäisi näppäimistöä/kosketusnäyttöä/sormia. Tällöin esim. "Tuleeko Hiiliauto" voisi muuttua muotoon "[Tuleeko] Hiiliauto" ja tällöin itse ketjun nimi olisi vain iskevästi Hiiliauto. Vähän kuin ostetaan-myydään osastolla etuliite kertoo suoraan, että "[Ostetaan] Kärsivällisyyttä, nyt heti".

Lisäfeaturena. Topicciin sisälletty "Tuleeko [kyllä] / [ei]" äänestys muodostaisi etuliitteelle taustavärin vihreäpunaisesta palkista, joka kertoo tullaanko ketjussa vai ei.

Aika hyvin kumminkii on nää sivut toimineet. Ainoo todellinen ongelma minkä oon kohdannu on se, etten meinaa kerkee lukee kaikkia uusia viestejä. Varmaan Borgin syytä sekin, mitäs on rakentanut tästä sivuston, jolla kohtuullisen tolokulliset tyypit suoltaa tekstiä, pääosin asiallista, minkä ehtii.

Ne jotka ei ymmärrä ydintä saavat olla koeajalla aika pitkään mikä on hyvä juttu. Itse ymmärrän mutta se voi olla vaikeaa nähdä joillekin. Siksi hyväksyn ehdoitta jos joskus joudun ulos. Minulle kun on vaikeaa hyväksyä joitain nykyajan kotkotuksia:)

Foorumin ylläpito on järjestänyt vain foorumipohjan.
Itse foorumista muodostuu sitten "asiakkaiden" myötä sellainen, millaiseksi itse ( me ) käyttäjät sen luovat keskusteluillaan....

Toi ohihin kaivuri aiheinen keskusteluketju on aina lukematon vaik luen sen ekasta sivusta lähtien kuinka monta kertaa :mad:

Yksi vaihtoehto on merkitä kaikki viestiketjut luetuiksi. Samalla ehkä korjautuu tuo vaiva.

Saattaa tosin olla huono ratkaisu, ellei ole lukenut kaikkia viestiketjuja.

7B7BE491-5FE7-4839-9C95-2BC2E5E56F8F.webp

Sanoimpa mitä sanoin mutta paras palsta netissä tämä on. Kirjoittajat sen luo ja moderaattori joutuu kitkemään liian vittumaiset mikä ei tosiaan ole mukavaa työtä, eipä ole, joten yritetään mekin edes jotain mätisäkit, paskamahat:rotfl:

mistä saan sähköposti reminderit pois kokonaan/pysyvästi off? Olen milestäni ruksinut kaikki täpät pois mutta edelleen tulee s postiin ilmotuksia?

upload_2021-7-2_12-8-41.webp

Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
Takaisin