Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Ei nykyisin enää mihinkään. Aikoinaan alut oli himoittuja.
Mulla kävi "hassusti". Olin ostanut uuden Almeran, jossa oli sen ajan hienot alut alla. Viikon vanhana pyörät oli irrotettu ja auto oli pölkkyjen varassa parkkipaikalla. Surkuhupaisinta siinä oli, että lukkopultit oli tilattu, mutta ne oli vielä matkalla.
Kyllä sitä harmitti ne vanteetkin, olivat tosin vaihdossa jättäneet halvan tunkin auton alle. Hällä ollut muutenkin varkaista harmia, kerran oli komeat äänet, kun yöllä oli kadonnut katalysaattori kadun varrella olleesta autosta.
Kyllä sitä harmitti ne vanteetkin, olivat tosin vaihdossa jättäneet halvan tunkin auton alle. Hällä ollut muutenkin varkaista harmia, kerran oli komeat äänet, kun yöllä oli kadonnut katalysaattori kadun varrella olleesta autosta.
Joskus jouduin Jeeppiä parkkeeraamaan paikassa missä on riski katalysaattorin häviämiseen, ja vielä kun tuon alle mahtuu ilman tunkkailuja sahailemaan. Mulla oli siksi jonkin aikaa suora putki katalysaattorin tilalla.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.
Tämä sivusto käyttää evästeitä sisällön personoimiseksi, käyttökokemuksesi räätälöimiseksi sekä pitämään sinut kirjautuneena sisään mikäli rekisteröidyt.
Jatkamalla tämän sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön.