Itse saa vielä tehdä. Useimmat rengasliikkeet ja korjaamot nykyään tekevät niitä lainvastaisesti. Toki osa tehdään ihan laillisestikin.Ei mene pitkään kun diy renkaanvaihdot kielletään?
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Itse saa vielä tehdä. Useimmat rengasliikkeet ja korjaamot nykyään tekevät niitä lainvastaisesti. Toki osa tehdään ihan laillisestikin.Ei mene pitkään kun diy renkaanvaihdot kielletään?
Mikäs tuo renkaanvaihtolaki on?Itse saa vielä tehdä. Useimmat rengasliikkeet ja korjaamot nykyään tekevät niitä lainvastaisesti. Toki osa tehdään ihan laillisestikin.
Sähköautoihin ei saa kaupallisessa korjaamossa tehdä minkäänlaista huolto- tai korjaustyötä ilman henkilökunnan sähköturvallisuuskoulutusta. Tätä sääntöä useissa korjaamoissa jatkuvasti rikotaan "pikkuhommissa", missä ei sähkökorjauksiin puututa. Kuitenkin vaikka rengasliikkeessä osaamaton sesonkityöntekijä saattaa tehdä vaaralliset ja erittäin kalliit vahingot nostaessaan sähköautoa väärästä paikasta.Mikäs tuo renkaanvaihtolaki on?
Kai sentään itse saa sähköautoonkin renkaat vaihtaa? Ei olisi sitten jonkun sesonkityöntekijän varassa.Sähköautoihin ei saa kaupallisessa korjaamossa tehdä minkäänlaista huolto- tai korjaustyötä ilman henkilökunnan sähköturvallisuuskoulutusta. Tätä sääntöä useissa korjaamoissa jatkuvasti rikotaan "pikkuhommissa", missä ei sähkökorjauksiin puututa. Kuitenkin vaikka rengasliikkeessä osaamaton sesonkityöntekijä saattaa tehdä vaaralliset ja erittäin kalliit vahingot nostaessaan sähköautoa väärästä paikasta.
Itse saa vaihtaa.Kai sentään itse saa sähköautoonkin renkaat vaihtaa? Ei olisi sitten jonkun sesonkityöntekijän varassa.
Mutta jos naapurin Pentin autoon vaihdat ja saat purkin olutta palkkioksi, niin et periaatteessa saisi.Itse saa vaihtaa.
No juu, mutta jos vaihtaiskin naapurin Pirkon autoon.Mutta jos naapurin Pentin autoon vaihdat ja saat purkin olutta palkkioksi, niin et periaatteessa saisi.
Palkkiokin voisi olla erilainen...No juu, mutta jos vaihtaiskin naapurin Pirkon autoon.
Saa tehdä, jos tekijällä on sähkötyöluvan omaavalta henkilöltä lupa tehdä.Sähköautoihin ei saa kaupallisessa korjaamossa tehdä minkäänlaista huolto- tai korjaustyötä ilman henkilökunnan sähköturvallisuuskoulutusta. Tätä sääntöä useissa korjaamoissa jatkuvasti rikotaan "pikkuhommissa", missä ei sähkökorjauksiin puututa. Kuitenkin vaikka rengasliikkeessä osaamaton sesonkityöntekijä saattaa tehdä vaaralliset ja erittäin kalliit vahingot nostaessaan sähköautoa väärästä paikasta.
Riippuu Pirkosta...Palkkiokin voisi olla erilainen...
Ei kai jos aina vaihtaa johonkin loppuunpoljettuun jolla viimeiset vuodet on amispojat harjoitelleet - autoissakaan.Ei ne vaan meinaa vaihtamalla parantua.....autotkaan.
Siitä se ajatus sitten lähti.Ottaa pidemmän M12*1.5 pultin ja laikkaa kannan romukoppaan.
Pyörän vaihtoon ei tarvi mitään työkaluja, nostaa kesäpolkupyörän autotallista ulos ja laittaa talvipyörän sisään."Vanteen asennustappi, joka helpottaa renkaiden vaihtoa"
Onse pyörä vaan vaikea sana![]()
Kyllähän siinä renkaat vaihdetaan. Usein samalla vaihdetaan myös vanteet. Vaikka tiedän tuon eron ja olen autoalan ammattilainen, niin kyllä usein tulee puhuttua renkaiden vaihdosta, vaikka oikeasti vaihdetaan pyörät."Vanteen asennustappi, joka helpottaa renkaiden vaihtoa"
Onse pyörä vaan vaikea sana![]()
Muista ottaa tappi poies ennen viimeisen pultin asennusta.Siitä se ajatus sitten lähti.
Tilasin Nippeli Tepolta pari pulttia M12*1,25x100. Ajatus oli leikata kannat pois. Ei mennyt, kuin pari päivää tilauksesta, kun Motonettiin tuli tappeja vähän joka jenkalla. Ostin sitten tehdastekoisen koetapiksi.
![]()
MTX vanteen asennustappi M12 x 1,25 | Motonet Oy
Kätevä alumiininen asennustappi helpottaa renkaiden vaihtoa. Vanteen asennustapin avulla myös isompien ja raskaampien renkaiden asennus onnistuu helposti. Se...www.motonet.fi
Näytä liitetiedosto 148432
Joo, tuo muakin nauratti. Tosin mulla kerran hetkeksi unohtui lukkopultin avain pultin päähän.Muista ottaa tappi poies ennen viimeisen pultin asennusta.
jepp, yritetään.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.