Pellettipuristin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja refy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sen verran tiän aiheesta ettei pelletin teko kyllä leiville lyö, vaikka materiaaliki ois lähes ilmaista.

Toki tällä hetkellä tilanne voi olla hieman eri ku venäjän pellettiä ei saa.

Mulla on tuollainen kiinalainen pellettimylly, ei oo voimalaitetta mukana. Jos joku haluaa niin voin sen vaikka myydäkin.. joskus toisella puristelin hevosenpaskaa pienemmäksi papanaksi..

Mainitsin brikettiketjussa ristiinalaisen Kyösti Tapion pellettipuristimesta, niin tässä siitä on jotain kerrottu. Jokunen vuosi sitten kävin hänen luonaan muissa asioissa, niin nopeasti esitteli konettaan, mutta en juurikaan tarkemmin perehtynyt, kun ei itsellä ole tarvetta.

Hankin Puolasta TechnoMaszBud-nimisestä firmasta pellettikoneen puristinosan. Tuo olisi tarkoitus saada käyttökuntoon vielä syksyksi.
Päädyin hankkimaan pelkän puristimen koko koneen sijasta muun muassa siksi, että minulla on jo valmiina sähkömoottori sekä erilaisia voimansiirto-osia, kokonainen kone olisi ollut hiukan hankalan mallinen (käytännössä pöytämalli), ja hintaero pelkän puristimen ja koko koneen välillä on aika suuri.
pelletti.webp

Hankin Puolasta TechnoMaszBud-nimisestä firmasta pellettikoneen puristinosan. Tuo olisi tarkoitus saada käyttökuntoon vielä syksyksi.
Päädyin hankkimaan pelkän puristimen koko koneen sijasta muun muassa siksi, että minulla on jo valmiina sähkömoottori sekä erilaisia voimansiirto-osia, kokonainen kone olisi ollut hiukan hankalan mallinen (käytännössä pöytämalli), ja hintaero pelkän puristimen ja koko koneen välillä on aika suuri.
Näytä liitetiedosto 171344
Mitäs tuommoiselle jäi hintaa?

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin