Pomo niittokonetta huutanut saattaa tuntea melko varmasti katumusta huutoonsa, kun pääsee koneensa kanssa tositoimiin
. Ei se syystä ole vähän käytetyn näköinen
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Remmipalkkikoneen hinnassa on kyllä yksi ylimääräinen nolla perässä liikaa tosiaan, oisko kaljoissa jollain sormi vapissut niin että tarjoukseen tullu yks numero liikaaPomo niittokonetta huutanut saattaa tuntea melko varmasti katumusta huutoonsa, kun pääsee koneensa kanssa tositoimiin. Ei se syystä ole vähän käytetyn näköinen
![]()
No joo, ei tuu noin ajatelleeksi kun ite käytän lähinnä vain oman korjaamon palvelujaMillä muulla pienemmät korjaamot elää? Taitaa kuitenkin auton käyttäjistä melko pieni osa tehdä kaikki huollot ja korjaukset itse. Tuollaisella tervepeltisellä satkun ajetulla ei tarvitse oletettavasti yhtä tihverään käydä siellä korjaamolla kuin 500000 ajetulla.

Ei lähde halvalla ne mersutkaan...Fiiatilla käyty postilaatikolla. Tuosta muuten huudetaankin jo hintaa: https://www.lainvoima.com/kohde/226620
On siellä muutakin kivaa.
Näytä liitetiedosto 164059
Se vähiten ajettu joka on tiedossa oli tullu aikanaan puimurikaupoissa ilmeisen hyvällä diilillä, jollain oli ilmeisesti kosahtanut syksyllä puimuri ja uusi piti saada välttämättä äkkiä niin vaihto uudella fiiatilla puimurin. Sillä ei ole haettu edes postejaEhkä niitä Fiiatteja on osteltu "tilinpäätöksiin" vielä kun perus pienemmätkin tilat pärjäsivät. On siellä museo Mersujakin huudeltavaksi.
Vähän ajeltuja Foordejakin putkahtaa yllättävän usein myyntiin myös. Naapurissakin joku max tuhat tuntia ajeltu rattivaihteinen 5610. Sillä nyt tehdäänkin joskus jotain.Jotenkin yllättävää kuitenkin että noita hamstaus Fiatteja on säilynyt lähes ajamattomana.
Yksi venttiilin vaihto on pientä verrattuna loppuunajetun täyteen voimansiirto- ja moottorimemonttiin. Ainakin minun mielestäni.Käyttämättömyys ei tee hyvää. Minun BM:ssä oli yksi pakoventtiili ruostunut pilalle, 29 vuotiaalta oli ostaessa ajettu 1340 tuntia.
Noiden ostajathan ei todennäköisesti ole ihan nuoria ollut silloinkaan, niin nyt niitä tulee myyntiin kuoinpesistä.Vähän ajeltuja Foordejakin putkahtaa yllättävän usein myyntiin myös. Naapurissakin joku max tuhat tuntia ajeltu rattivaihteinen 5610. Sillä nyt tehdäänkin joskus jotain.
On mutta riskin pitäisi näkyä hinnassa.Yksi venttiilin vaihto on pientä verrattuna loppuunajetun täyteen voimansiirto- ja moottorimemonttiin. Ainakin minun mielestäni.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.