Tulikohan jo täällä kerrottua, mulla on tekeillä sorviini sähköinen johtoruuvin ohjaus ja sen mikro-ohjaimen ohjelmoinnin teetin kokonaan tekoälyllä. Teki ihan kelvollista koodia, tietysti itse pitää osata antaa tekoälylle riittävästi ohjausta jotta se osaa tehdä sitä mitä tarvitaan. Esimerkkinä kerroin sille laiteiston yksityiskohdat, käytettävät kirjastot ja lyhyen kuvauksen siitä miten laitteiston haluaisin tomivan. Selvästi tekoäly tiesi mistä puhuin ja osasi ehdottaa toiminnallisuuteen muutoksia. Modbus kommunikaatio ohjausopaneelin kanssa onnistui ns. laakista riitti kun kerroin mitä parametreja käytetään mihinkin toimintaan.
Oikeastaa koodiin ei tarvinnut itse tehdä ensimmäistäkään muutosta vaan oli suoraan pienintä yksityiskohtaakin myöten sitä mitä pyysin. Tekoälynä käytin Geminin ilmaista versiota.
Oikeastaa koodiin ei tarvinnut itse tehdä ensimmäistäkään muutosta vaan oli suoraan pienintä yksityiskohtaakin myöten sitä mitä pyysin. Tekoälynä käytin Geminin ilmaista versiota.
Voi kokeilla tehdä asioita, joista ilman apua seuraisi vain valtavia turhautumia. Kyberopettajalla on vieläpä rajattoman pitkät hermot.