jäsenille Tarjolla tekoälytaidetta itse kunkin antaman reseptin mukaan

Mikälie päkätin tämä lasten ilo?

3192838755_Cute_little_plastic_gadget_is_joy_of_the_hillbilly_community (1).webp

Tired man thinking whether he should fix his old vehicle or instead just drink beer. Cold and wet autumn evening. Cozy looking house in the background.

Niin, vieläkö näitä kuvauksia otetaan vastaan?

Toistaiseksi olen onnistunut hupuloimaan kaikki ostamani krediitit, joten nyt ei ole kuvia tiedossa.

Ketjun aiheeseen liittyen kuitenkin linkki sivustoon, joka koettaa listata kaikki mahdolliset, erityisesti kuvien tuottamiseen liittyvät tekoälyzydeemit: https://library.phygital.plus/

Asensin vloppuna "Stable diffusionin" kotikoneelle ja latasin muutaman mallin siihen. Muutaman tunnin nyt sen kans testaillut ja aika hyvältä vaikuttaa..

Annoin syötteeksi "Old racecar, excellent condition,super detailed,chrome grill,scoop,custom,wide tires" ja se piirteli mm. seuraavat kuvatukset.. :D

tmpb3hh03gy.webp
tmpau2u7gek.webp
tmpx7g1jnn3.webp

Tuollanen kuin tuo toiseksi alimman kuvan rodi? passais omaan silimään ja pihaan kyllä.. :peukku:
Vanteet on kyllä kieltämättä persoonalliset ja nuo sivupakoputket. Eikä tuosta koneestakaan oikein ota selvää mikä se on.

Viimeksi muokattu:
Sallittakoon moiset asiat kun tekoäly kyseessä.. mutta tuo tyylisuunta..
Tuo katto on reväisty jostain huomattavasti uudemmasta, ei sinällään välttämättä paha, mutta suhteettoman korkea. Ehkä kuitenkin vaihtaisin coupen katon, enkä sedanin, jos kattoa vaihtais. Ainakin HT pitäis olla.

Kyllä kaks alimmaista kelpais meidän pihaan...
Tyylikkäitä nuo on kaikki, toki tekoäly tekee temppunsa. Tuollainen kakkoskuvan racehenkinen rodi olis mukava piristys perinteisten rodien paljoudessa. Nuo aiemman viestin kilpurit olis kyllä hienoja, etenkin pari ekaa.

Jos omalta koneelta löytyy rammia väh. 16gigaa ja jokin 16xx, 20xx, 30xx tai 40xx sarjan Nvidian näytönohjain (onnistuu hyvällä cpu:llaki,tosin se on hidaaaaaasta verrokkina gpu:hun), ni tuo Stable Diffusion on aika helppo asentaa wintoosaan ja linuxiin.. Vaatii pythonin v3.10.6, git-ohjelman ja web-ui:n jotta voi selaimen välityksellä käpistellä sille syötteitä ja asetuksia. Ja toki niitä datasettejä pitää myös ladata, ne on jotain 2gb-7gb välillä ollu mulla per kipale..

Yhden kuvan teko mulla kestää n.2-20s, riippuen laadusta. Mulla on RTX2060:n 6Gb vram:lla

Pitäs yrittää kokeeksi opettaa oma datasetti sille tuon ison lisäksi, vaan netissä puhelevat että tuo mun 6Gb vram muistimäärä ois siihen liian vähän..

Tuolla näkyy saa tehtyä vaikka mitä oikeestaan, välillä se tosin työntää skeidaakin.. Rajoite on oikeastaan vain käytössä oleva datasetti ja sun syötteen tarkkuus mitä haluat kuvan sisältävän ja mitä et siihen halua. Noita datasettejä voi yhdistelläki ilmeisesti..

Kokeilin taas vähä AI:n hahmottelukykyä..

Vanhaa muskelia olin vailla kauniissa maisemissa. No aika hyvä tuli..:D
tmpecm34psz.webp

Sitte mattamustaa muskelia racemmalla lookilla samoissa olosuhteissa.. No sehän veti kaiken mustavalkoseksi, mut ihan ok tulos, Jotain Cudaa tossa ainaki on, mut tuo keulasta päin kuvatussa on jonku minkä lie katto. Alakuvassa on sitte eri katto. :rolleyes:

tmpk9szvvlk.webp

tmp3raer0d0.webp

Viimeseen laitoin sitte että sekotas uutta ja vanhaa muskelia ja laitas vähä rodia sekaan ja tee enempi rata-auton näköiseksi.. Sille on vissiin Leepun tuotoksia annettu oppimateriaaliksi. Melko häiriintyny laitos.. o_O:D

tmp2op2wwjk.webp

Maajussille morsianta kyselin.. Ihan hyvä maku sillä kyllä.:D

tmpkq9_ym0w.webp

Sitte pitäähän maajussilla ja sen morsiamella päästä jollahi vehkeellä retkellä käymään, ni kyselin camper vania siltä.. Nooh, pääseehän tuolla juu varmaan, mutta lähteneekö morsian tuohon mukaan.. Joutuu yksin lähtee. :rolleyes:

tmpr54360ho.webp

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin