jäsenille Tarjolla tekoälytaidetta itse kunkin antaman reseptin mukaan

Ei tästä tule mitään... Ei ole kukaan edellä mainituista. Paha laittaa tuonne arvailua tai tietoa että arvatkaa kuka mulla tulee tästä kuvasta mieleen? En tiedä itsekään. Mutta hitto kun häiritsee... Koittanut miettiä että mikä elokuva, minkälainen rooli, mutta ei sitten mitään. Tuttu naama, mutta taitaa käydä niin että jokainen poimii kuitenkin sen jonkun osan ja jättää huomioimatta muuta. Siirrän pois aktiivisesta mietinnästä ja ratkeaa joskus jos on ratketakseen.

Ei tästä tule mitään... Ei ole kukaan edellä mainituista. Paha laittaa tuonne arvailua tai tietoa että arvatkaa kuka mulla tulee tästä kuvasta mieleen? En tiedä itsekään. Mutta hitto kun häiritsee... Koittanut miettiä että mikä elokuva, minkälainen rooli, mutta ei sitten mitään. Tuttu naama, mutta taitaa käydä niin että jokainen poimii kuitenkin sen jonkun osan ja jättää huomioimatta muuta. Siirrän pois aktiivisesta mietinnästä ja ratkeaa joskus jos on ratketakseen.
Mulla ihan sama tunne, että tuon lärvin oon jossain nähny...

"Super hero called borg building a wall of huge rocks to his own dry-land island."

DALL·E 2022-08-12 22.04.28 - Super hero called borg buildin.webp

^^^rupiaa kohta tulee ruttuja niihin pelteihin....sori vieläkö oli lomaa jäljellä :oops:

"A sheet metal product designer has returned to work from his yearly vacation. He is sitting before three computer screens and looking absolutely exhausted."

DALL·E 2022-08-15 12.01.52 - A sheet metal product designer .webp

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin