jäsenille Tarjolla tekoälytaidetta itse kunkin antaman reseptin mukaan

Viestiketju:
jäsenille Tarjolla tekoälytaidetta itse kunkin antaman reseptin mukaan

borg

administi
Ylläpitäjä
Liittynyt
18 Huhtikuu 2011
Viestit
39,544
Esitä kuvatoive - tilataan se Open AI:n tekoälyltä.

Tämä "tarjous" koskee kaikkia foorumin maksavia jäseniä. Siis niitä, joilla on hankittuna joko pluspakki tai plus ADpakki. Jos sellaista ei ole, mutta haluaa pakin hankkia, sen saa täältä: https://holvi.com/shop/lamron/

Ostin OpenAI:n krediittejä, joilla saa tuottaa kuvia käyttäen tänä keväänä julkistettua DALL-E 2 tekoälyä. Tekoäly tekee kuvan ihan selväsanaisen reseptin perusteella. Haluttua kuvaa kuvailevan tekstin pitää olla englanniksi. Tässä viestiketjussa voi kyllä esittää kuvatoivomuksen ihan suomeksikin, käännetään sitten porukalla englanniksi tekoällikän ymmärtämään muotoon.

Kesälomasta johtuen minulla on hyvin vaihtelevasti aikaa käytössä. Välillä on (jos vaikka sataa) ja välillä ei ole. Tästä johtuen saatan laittaa (ja laitankin) ketjun välillä lukkoon, ettei toivomuslista riistäydy liian pitkäksi.

Esimerkkejä:

lisko.jpg


blockhead.jpg


spongebob.jpg
 
Näinhän saa vaikka tilattua itselleen vimpan päälle avatar-kuvan.
 
Aloitan itse: "Very mechanical looking cyborg with several machine parts protruding from its face. Grainy 35mm color film, professional photo."
 
Säätöä hieman: "Mechatronic looking cyborg with some machine parts protruding from its weather-beaten human-flesh face. Cinema still, outer space feelings."

kyborgit 2.jpg
 
"Ford A automobile advertisement image, Chicago Herald newspaper 1925."

DALL·E 2022-08-03 22.00.54 - Ford A.png
 
"An earthworm peeks out of moist soil next to a smoked cigarette butt. Colour macro photography."

DALL·E 2022-08-03 22.13.32 - An earthworm.png
 
Kakkoskuva taitaa olla paras. Otetaan siitä eri variaatioita. Originaali on paras.

juustopää 2.jpg


DALL·E 2022-08-03 22.23.54 - cheesehead borg and an old tractor.png
 
Kovasti tekisi mieli jotain ehdottaa, mutta luontainen itsekritiikki nyt tuntuu torppaavan kaiken.

Kuvat on kyllä hämmästyttäviä.
 
Ihan vaan rohkeasti. Rohkaisuryyppy saattaa auttaa.
 
Noh, silti että pääsee ehkä toisessa yhteydessä esittelemään.

Volkswagen Syncro Camper trying to reach Santa Claus being protected by herd of reindeer. Traditional Finnish Kalevala theme.
 
Kiitos. Ei tarvita variatioita, mutta jos lisätään kesäominaisuus. Eli vaikka late summer sunset.
 
Takaisin
Ylös