Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Säätimen kauttahan kaiketi sen valon virta kulkee.Voiko säädin vika tehdä sen ettei merkkivalo pala?
Onko se valo testattu, että se toimii.
Kyllä se vika löyty kun aikansa hakkas päätä seinään.
Oletuksena oli että kyllähän laturin runko on aina maassa mutta eipä ollut tämä. Kun heitin sen B- nastan runkoon niin johan alkoi pelittämään.
Kiitos silti kaikille jotka auttoi "vian" selvittelyssä.
Noita runkomaadottomia käytetään laiva ja venekoneissa kun oikeen tehtynä rauta aluksen runko ei saisi toimia "maajohtona".Erikoista, muttei mahdotonta. Siis ettei laturi itsessään maadoitu runkonsa kautta, vaan että vaatii erillisen B- johtimen....
Toki jos B- napa laturista löytyy, lie suotavaa että siittä menisi maajohto runkoon, vaikkei sellaista alkujaankaan olisi....
Ihan sama, kuin starttimoottoreissa, joissa on persuuksissa erilliselle maajohtimelle liitosnapa olemassa.
No just!Kyllä se vika löyty kun aikansa hakkas päätä seinään.
Oletuksena oli että kyllähän laturin runko on aina maassa mutta eipä ollut tämä. Kun heitin sen B- nastan runkoon niin johan alkoi pelittämään.
Kiitos silti kaikille jotka auttoi "vian" selvittelyssä.
Mikä on erillinen magnetointi?Vaihtovirtanen ei tarvii erillistä magnetointia......
Tasavirtalaturit joskus tarvii sitä, oikea nimitys lie polarisointi.Mikä on erillinen magnetointi?
Herätevirran saa, mutta magnetointi tapahtuu sisäisesti. Herätevirtajohdon voi irroittaa ja laturi lataa siltikin.Eikö vaihtovirtalaturi saa magnetointi jännitteen merkkivalon kautta?
Niin jos sen irroittaa vauhdissa ko?Herätevirran saa, mutta magnetointi tapahtuu sisäisesti. Herätevirtajohdon voi irroittaa ja laturi lataa siltikin.
Ilman magnetointia vaihtovirtalaturi ei lataa.
Voi irroittaa vauhdissa. Ei se tarvitse herätettä kuin "heräämiseen".Niin jos sen irroittaa vauhdissa ko?
Mistä tuo alempi lainaus ilmestyi?