Katsomisenarvoisia Youtube-videoita

Huddig traktorikauvureitten valmistus,
Siinä mm se kun keskiniveltappi lämpötilaerolla istutetaan n,16min
ja sähkö huddigin esittely ihan rungosta alkaen n, 26,30min, Kun se on diiesli jika pörittää tarpeen vaatiessa genua ja lataa akut. Navat sähköt, myös hyd pumppu sähköllä käyvä. Siinä niin paljoa erikoisuuksia joka ei vanhooliselle vaan suoraan voi tajuta edes
Nytten tuuni paaljon kiinostavaa työntänyt mulle.

Periaatteessa LS hydrauliikankin vois halvemmalla toteuttaa kun laittais invertteriohjauksella kiinteätilavuuksisen pumpun. Tulisko viivettä liikaa, en tiiä

Öö, siinä on pumppu, diiseli ja sähkö samalla akselilla. Voit käyttää koneen pelkästään akuilla, diiseli käynnistyy vasta kun akusto tyhjinä. HD mode niin diiseli käyttää suoraan hydepumpun ja joku siitä vielä sähkö ja diiseli molemat yhtä aikaa pyörittää hydee. niin siinä kytkimiä välissä. On kyllä niin eri tekniikka verratuna perinteisiin
Periaatteessa LS hydrauliikankin vois halvemmalla toteuttaa kun laittais invertteriohjauksella kiinteätilavuuksisen pumpun. Tulisko viivettä liikaa, en tiiä

En tiedä taustoja. Oisko vaan jäärä, joka ei tahdo hyväksyä, että jos asoy:ssä asuu, niin enemmistön päätöksellä mennään.

Suomessa olis varmaan raideliikenne korvattu puolivuotta busseilla.
Ei Jämsässä liikenne kauaa poikki ollu kun ne sillan uusi. Vähän isompi ku toi sakemannien räpellys.

Jämsän rautatiesilta​

• Uusi silta painaa 2 750 tonnia, se on 10 metriä leveä ja 99 metriä pitkä
  • Työhön on aikaa kolme vuorokautta, jonka ajan junaliikenne korvataan busseilla

Ei Jämsässä liikenne kauaa poikki ollu kun ne sillan uusi. Vähän isompi ku toi sakemannien räpellys.

Jämsän rautatiesilta​

• Uusi silta painaa 2 750 tonnia, se on 10 metriä leveä ja 99 metriä pitkä
  • Työhön on aikaa kolme vuorokautta, jonka ajan junaliikenne korvataan busseilla
Tämä siirto tehtiin vielä joen yli menevälle sillalle. Kovasti teki mieli lähempää mennä katsoon tuolloin, mutta maltoin mieleni.

Tämä siirto tehtiin vielä joen yli menevälle sillalle. Kovasti teki mieli lähempää mennä katsoon tuolloin, mutta maltoin mieleni.
Kyllä mä kävin kauempaa hetken katselemassa, ehkä varttitunnin olin siinä
Lähelle olis tosiaan tehnyt mieli mennä...ois pitäny olla vene väljyssä niin oilis voinu melko likelle mennä, ei siellä vartioveneitä näkyny..

Heinolaan Enson tehtaalle johtavalle radalle toivat sillan kokonaisena maanteiste ja nostivat paikoilleen, kun rautateiden kuormaulottuma on liian pieni. Oli melkoisen kokoinen kuljetus. Siihen aikaan, joskus ysärillä oli suurin erikoiskuljetus Suomessa. Kuopiosta vanhan Kallansillan jänteen toivat, Suosaaresta löytyy vielä kaksi siltajännettä umpimetsään kasvaneena. Nämä on ilmeisesti ne toiset Kallansillat, vuonna -32 valmistuneet.

Heinolaan Enson tehtaalle johtavalle radalle toivat sillan kokonaisena maanteiste ja nostivat paikoilleen, kun rautateiden kuormaulottuma on liian pieni. Oli melkoisen kokoinen kuljetus. Siihen aikaan, joskus ysärillä oli suurin erikoiskuljetus Suomessa. Kuopiosta vanhan Kallansillan jänteen toivat, Suosaaresta löytyy vielä kaksi siltajännettä umpimetsään kasvaneena. Nämä on ilmeisesti ne toiset Kallansillat, vuonna -32 valmistuneet.
Kyseiseltä laitokselta vois sulkea maantieyhteyden tyystin. Voisivat hoitaa logistiikkansa tyystin rautateitse.
Ihme läävä.

Kyllä mä kävin kauempaa hetken katselemassa, ehkä varttitunnin olin siinä
Lähelle olis tosiaan tehnyt mieli mennä...ois pitäny olla vene väljyssä niin oilis voinu melko likelle mennä, ei siellä vartioveneitä näkyny..
Tieltä kävin kanssa hetken seuraamassa.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin