Pikakahvi sai jäädä tälläkertaa hyllyynJoku muukin sanoi pikakahvista ihan samaa, ettei närvi. Joskus itsekin join sitä paljon.
Tätä löyty papuina joten myllyn ostattaa vielä (en rakenna ite)
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Pikakahvi sai jäädä tälläkertaa hyllyynJoku muukin sanoi pikakahvista ihan samaa, ettei närvi. Joskus itsekin join sitä paljon.
Närästyksen takia jouduin vaihtamaan pikakahviin. Nyt olen sen makuun tottunut ja siihen ihan tyytyväinen. Eikä närästä.
Arvaapa vain, onko kokeiltuKoitappa tumma paahtoa, itellä loppu kahvi peräiset närästelyt.
.Jauhettu,keitetty,hörpitty ei pöllömpää kyllä tuota ryystääPikakahvi sai jäädä tälläkertaa hyllyyn
Näytä liitetiedosto 83586
Tätä löyty papuina joten myllyn ostattaa vielä (en rakenna ite)
Näytä liitetiedosto 83587
tais tulla hiuka liian hienoksi myllätty mutta eioo (ohimarssia) laihaa ainakaan...hienoksi myllätty
hienoksi myllätty
Jotenkin maku, sanoisinko kaakaoinen.![]()
Lukihäriölinja jatkuu... Mä luin että 1/3 osa TUUMAA...1/3 osa tummaa j.mokkaa ja 2/3 osaa möövenpicciä ei paha mixi ollenkaan![]()

Aivan. Tuumamitoissahan ei ole kolmella jaollisia lukuja.....Lukihäriölinja jatkuu... Mä luin että 1/3 osa TUUMAA...![]()
Jonnet ei...Aivan. Tuumamitoissahan ei ole kolmella jaollisia lukuja.....
Vain kahdella jaollisia....
Esim 1/2 - 1/4 - 1/8 - 1/16 - 1/32 - 1/64 - 1/128 .........

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.