Kahvi

Kupillinen Aeropressillä pekonin kypsymistä odotellessa. :)

IMG_20220213_103645.webp

Toppa ääskaupan halvinta extra kahvia latkittu, haisee pahemmalle ku maistuu, kyllä sitä nyt juo. Rainbow oli ihan kulta Katriinan verosta mutta ei enää halpaa sekään. No seuraava paketti taas juhlamokkaa tai katriinaa, väärä paikka säästää kahvipaketissa ku ei se pari euroa viikossa koko konkurssissa tunnu.

Aeropressi kokoajan töissä käytössä, ei tarvii yhden vajakin joka ei edes juo kahvia puuttua minun kahvien keittoon.
Sitten kun sovitaan että ne jotka juo, myös kahvia tuo.
Tämä systeemi toimi aikaisemmin ihan hyvin.
Kunnes juutalaisuus iski pihistäviin ja laatutiedottomiin ihmisiin.
Merkki ja malli on tiedossa mistä tulee hyvä kahvi(juhlamokka pannujauhatus), kannetaan kuitenkin kaappiin halvinta suodatinkahvi kuraa ja juuaan ne paremmat kahvit mielissään.

Viimeksi muokattu:
Meillä on duunissa kahdessakin kaffeeautomaatissa tota Pelikaania, hyvää sumppia siitä tulee.
Toinen on jauhoo käyttävä, toinen tekee pavuista, sen säädössä on jotain vikaa ku tekee vahvaa kahvia mut osa tykkää siitä...

Meillä on duunissa kahdessakin kaffeeautomaatissa tota Pelikaania, hyvää sumppia siitä tulee.
Toinen on jauhoo käyttävä, toinen tekee pavuista, sen säädössä on jotain vikaa ku tekee vahvaa kahvia mut osa tykkää siitä...
Eikös noissa saa valita sen voimakkuuden? Niissä muutamassa joista olen kahvia valuttanut, on ollut säätö.

Eikös noissa saa valita sen voimakkuuden? Niissä muutamassa joista olen kahvia valuttanut, on ollut säätö.
Juu saa, sillä nkin hyvä että on kaksi, siinä mikä käyttää valmiiksijauhettua on säätö vähä vaikeempi, pavuista jauhavassa on helppokin säätö vahvuudelle ja siinä tuleekin joidenkin tykkäämä vahvempi kahvi....

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin