Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Can not unseeTenasta poimittua?

Kannattaa myydä pakurit ja ostaa niillä rahoilla kahvia. Nykyään pakurin hinta on moninkertainen kahviin verrattuna.Kahvi on kallista, mutta ei vielä niin kallista kuin ennen muinoin. Vielä hämärästi muistan ajan kun myllyyn lisättiin korviketta, se oli koivun kuivattua pakurikääpää. Muutama vuosi sitten keitin mökillä kesävieraille pannukahvit johon lisäsin 1/2 pakuria, hyvin ryystivät kupit tyhjiksi. Sitten kysyin no mimmoista kahvi oli? Hyvää kuulemma oli! Tivasin että eikö mitään outoa sivumakua ollut, ei kuulemma. Kerroin että joittepa sitten pakuria, yksi hienohelma säikähti että elämä loppuu ja kuolo korjaa OLEN MYRKYTTÄNYT HÄNET!
hienohelma säikähti että elämä loppuu ja kuolo korjaa OLEN MYRKYTTÄNYT HÄNET!

Tuottaja/kerääjä saa 35€/kg.Kannattaa myydä pakurit ja ostaa niillä rahoilla kahvia. Nykyään pakurin hinta on moninkertainen kahviin verrattuna.
https://www.luontaistukku.fi/pakuri...uhYeOhmd2gY3MUqV7Yybo9aDGnNYoWvRoCElEQAvD_BwE
Riippuu miten tuottaa/kerää. Jos jalostaa itse ja netissä myy, niin saattaapi saada ihan ok hinnankin.Tuottaja/kerääjä saa 35€/kg.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.