Jo on melkonen autokorjaamo

rölli

Kähmy
Tässä parinvuoden sisään tuli neljäs tapaus vastaan,
jossa alapalloniveltä irti hakatessa oli paskottu alapallonivelen suojakumi :mad:
Liilisi korjaamolla joka on aloittanut -60 luvulla, olevan ihan oikea työkalu moiseen hommaan:rolleyes:
opel 1.webp
opel 2.webp
opel 2.webp
 
Alaspäin sitä vissiin on yritetty hakata. Lähtee kyllä aika helposti, kun lyö kiilan rakoon.
Mulla on pari erikokoista kuusiokolotumpista hiottua soikiokärkeä noita varten, pultti irti, avain väliin ja varttikierroksen pyöräytys. Pysyy siinä kasaukseen asti hyvin paikallaan.
 

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin
Ylös